МЕТОДИ ОЦІНКИ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДА КРАЇНИ: МІСЦЕ УКРАЇНИ У ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ
Ключові слова:
национальный бренд, Украина, международные рейтинги, имидж, оценкаАнотація
У статті проведено аналіз та розкрито сутність поняття «національний бренд» й основні критерії його формування за визначеннями міжнародних науковців та практиків. Проаналізовано та наведено короткий опис методик міжнародних рейтингів з оцінки національних брендів, таких як Bloom Consulting, Future Brands (FB), GfK Roper
(The Nation Brand Index), Brand Finance, World Economic Forum. Зазначено стан сприйняття національного бренда України. Визначено спільні та відмінні риси оцінювання міжнародних рейтингів.
Посилання
Індекс Сприйняття Корупції-2018. URL: ti-Ukraine.org/research/indeks-spryjnyattyakoruptsiyi-2018.
The Global Competitiveness Report 2018. URL: https://www.weforum.org/reports/the-globalcompetitveness-report-2018.
Liulov, O. V., Chyhryn, O. Y., & Pimonenko, T. V. National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability. Marketing and Management of Innovations. 2018. № 3. С. 142-152. DOI:
21272/mmi.2018.3-12.
Івашова Н. В. Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4 (2). С. 89–97.
Anholt S. Nation-brands of the twenty-first century. Journal of Brand Management. 1998. № 5(6). С. 395–406.
Anholt S. What is competitive identity? In Competitive identity. Palgrave Macmillan, London. 2007. Р. 1–23.
Olins W. Corporate Identity: Making Business Strategy Visible Through Design. Boston, MA: Harvard Business School Press. 1999.
Fan Y. Branding the nation: What is being branded? Journal of vacation marketing. 2006. № 12 (1). С. 5–14.
Expert chat: Josй Torres on city brand fundamentals. URL: https://web.archive.org/web/20150402160437/http://placesbrands.com/expert-chat-jose-torres-on-city-brand-fundamentals/#.
Bloom Consulting Country Brand Ranking Trade Edition. URL: https://www.bloomconsulting.com/en/pdf/rankings/Bloom_Consulting_Country_Brand_Ranking_Trade.pdf.
Bloom Consulting Country Brand Ranking Tourism Edition. URL: https://www.bloomconsulting.com/en/pdf/rankings/Bloom_Consulting_Country_Brand_Ranking_Tourism.pdf.
Spain, a Global Tourist Power. URL: http://scb.es/en/why-spain/spain-a-global-tourist-power/.
Испания – Туризм, общий вклад в ВВП (доля, %). URL: https://knoema.ru.
Украина – Туризм, общий вклад в ВВП (доля, %). URL: https://knoema.ru.
The Digital Country Index'17. URL: https://www.digitalcountryindex.com/country-index-results.
Country Brand Index. URL: https://www.futurebrand.com/country-brand-index.
Country Brand Index 2014-15. URL: https://www.futurebrand.com/uploads/CBI2014-5.pdf.
Subramanian S. How to sell a country: the booming business of nation branding / Samanth Subramanian. URL: https://www.theguardian.com/news/2017/nov/07/nation-branding-industry-howto-sell-a-country.
Исследование GfK: Anholt-GfK Nation Brands Index 2017. URL: https://www.gfk.com/ru/insaity/press-release/issledovanie-gfk-anholt-gfk-nation-brands-index-2017/.
Press release: USA regains position as top nation brand from Germany. URL: https://www.gfk.com/fileadmin/user_upload/dyna_content_import/2015-11-24_press_releases/data/Documents/PressReleases/2015/2015-11-17_Anholt-GfK-Nation-Brand-Index_2015_press-release1.pdf.
Press release: Germany reclaims top «nation brand» ranking, with USA dropping to sixth place. URL: https://www.gfk.com/fileadmin/user_upload/2017-11-16Anholt-GfK_NBI_2017_press_ release_global_vfinal.pdf.
Германия – Туризм, общий вклад в ВВП (доля, %). URL: https://knoema.ru.
Brand Finance Nation Brands 2018. URL: https://brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-nation-brands-2018.
Brand Finance Nation Brands 2018. The annual report on the most valuable nation brands. URL: https://brandfinance.com/images/upload/brand_finance_nation_brands_reports_2018.pdf.
Our Mission. The World Economic Forum. URL: https://www.weforum.org/about/worldeconomic-forum.
The Global Competitiveness Report 2018. URL: http://www3.weforum.org/docs/GCR2018/05FullReport/TheGlobalCompetitivenessReport2018.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).