СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК В УМОВАХ ПОСИЛЕННЯ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

  • Світлана Олександрівна Полковниченко Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-6177-1325
  • Ірина Андріївна Єльчищева Чернігівський національний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

стратегія виходу на зовнішній ринок, експорт, прямий експорт, непрямий експорт, стратегія кооперації, стратегія інтеграції, пряме інвестування, спільне підприємство

Анотація

У статті розкрито наукові підходи до класифікації стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок та охарактеризовано основні з них. Досліджено реалізацію експортної стратегії кондитерської корпорації «Roshen», яка є лідером в експорті кондитерських виробів на вітчизняному ринку. Проаналізовано місце компанії у світовому рейтингу найбільших виробників кондитерських виробів. Запропоновано розробити стратегію, яка б дозволила підприємству посилити свої позиції на зовнішньому ринку.

Біографії авторів

Світлана Олександрівна Полковниченко, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, доцент

Ірина Андріївна Єльчищева, Чернігівський національний технологічний університет

магістрантка

Посилання

Агаркова А. В., Кащєєва В. Ю. Вибір стратегічних напрямів виходу машинобудівних підприємств на зовнішні ринки в умовах глобалізації. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 41. С. 78–83.

Бойко О. О. Розробка вітчизняними підприємствами стратегії виходу на нові зарубіжні ринки. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 7. С. 31–40.

Каліна І. І., Коченко К. А. Формування стратегії розвитку бренда міжнародної компанії у сфері харчової промисловості. Вчені записки університету «КРОК». Серія: Економіка. 2014.

Вип. 38. С. 118–128.

Конєв С. Критерії та основні способи виходу вітчизняних підприємств на міжнародний ринок за сучасних умов функціонування. Економічний аналіз. 2012. Т. 10(3). С. 297–300.

Малі «транснаціональні»: як українські компанії підкорюють Європу. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2649692-mali-transnacionalni-ak-ukrainski-kompanii-

pidkoruut-evropu.html.

Морозова А. С. Сравнительная характеристика стратегий выхода на внешние рынки. Вестник БНТУ. 2009. № 3. С. 72–78.

Объемы экспорта Roshen растут на 30 % в год. URL: https://bykvu.com/ua/bukvy/95109-ob-emy-eksporta-roshen-rastut-na-30-v-god.

Офіційний сайт кондитерської корпорації «Roshen». URL: www.roshen.com.

Рейтинг топ-експортерів кондитерської галузі. URL: http://www.ukrainian-food.org/uk/post/rejting-top-eksporteriv-konditerskoi-galuzi.

Стратегії проникнення на зовнішні ринки. URL: http://ebib.pp.ua/strategii-proniknoveniya-vneshnie-5044.html.

Шталь Т. В., Козуб В. О., Нахметов А. Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес Інформ. 2018. № 1. С. 345–351.

Global Top 100 Candy Companies. URL: https://www.candyindustry.com/TopCandyCompanies.

ROSHEN became the largest exporter of confectionery products. URL: https://perfectrade.com.my/roshen-corporation-became-the-largest-exporter-of-confectionery-products.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19

Як цитувати

Полковниченко, С. О., & Єльчищева, І. А. (2021). СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК В УМОВАХ ПОСИЛЕННЯ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(19), 089–098. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/195637

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ