ДИЗАЙН-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Автор(и)

  • Надія Андріївна Єфременкова Київський національний університет технологій та дизайну, Україна https://orcid.org/0000-0001-6029-8230

Анотація

У статті визначено важливість пошуку в сучасному світі чинників підвищення ефективності бізнесу, зазначено роль дизайн-менеджменту як об’єднуючого елементу для дизайну, дизайн-мислення, бренд-менеджменту, технологій, конкурентних стратегій. Підкреслено первинність споживчих уподобань, урахування комплексу споживних властивостей у процесі створення продукту та досягнення успіху в бізнес-процесах. Зазначено важливий зв’язок орієнтованості структур бізнесу на людину та методу дизайн-мислення, який використовує логіку та емоції, поєднує в собі раціональний підхід та креативність, забезпечує інтуїтивний, імпровізаційний підхід до потреб людини. Підкреслено також тісний зв’язок дизайнерської діяльності з маркетингом та менеджментом у сфері просування товарів на ринку та досягнення успіху компаніями внаслідок співпраці. Зазначено необхідність підкріплення бренда, створеного дизайнерами, управлінською діяльністю.

Біографія автора

Надія Андріївна Єфременкова, Київський національний університет технологій та дизайну

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

Дослідження ринку предметного дизайну України. Аналіз результатів опитування / Центр підтримки бізнесу. Львів, 2017. URL: https://www.ppv.net.ua/uploads/work_attachments/ Ukrainian_Industrial_Design_Market_Study_PPV_2017.pdf.

Папанек В. Дизайн для реального світу. URL: http://booksonline.com.ua/ view.php?book=134259.

Саймон Герберт. Науки об искусственном : пер. с англ. изд. 2-е. Москва : Едиториал УРСС, 2004. 144 с. URL: http://www.pseudology.org/reklama/SaimonScienceAboutArtificial2.pdf.

Стан розвитку дизайну в Україні. Звіт за результатами дослідження / Український культурний фонд. Львів, 2019. URL: https://ppv.net.ua/uploads/work_attachments/ Ukrainian_Design_Monitoring_PPV_2019_UA.pdf.

Україна в щорічному рейтингу конкурентоспроможності WEF. URL: https://ua.interfax.com.ua/ news/economic/617843.html.

Design as driver of user-centered innovation. Internal-Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs. URL: https://ec.europa.eu/growth/content/design-driver-user-centred-innovation_en.

Design for innovation. A Design Council paper published to coincide with the Government’s. Innovation and Research Strategy for Growth. December 2011. URL: https://www.designcouncil.org.uk/sites/default/files/asset/document/DesignForInnovation_Dec2011.pdf.

Global innovation index 2020. 13th edition. Cornell University. INSEAD. World Intellectual Property Organization. 2020. URL: https://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/wipo_pub_gii_2020.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Як цитувати

Єфременкова, Н. А. (2021). ДИЗАЙН-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(23), 142–148. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/224552

Номер

Розділ

ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ