Трансформація сервіс-менеджменту міських ветеринарних клінік

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-4(36)-145-153

Ключові слова:

сервіс-менеджмент; сервісне підприємство; конкурентоспроможність підприємств; адаптивність; гнучке управління; системний підхід; ветеринарні клініки

Анотація

У статті розглянуто сутність та складові сервісного менеджменту з їх конкретизацією за підприємствами ветеринарної медицини. Розроблено систему факторів формування конкурентоспроможності сервісних підприємств із врахуванням взаємодії двох підходів, один із яких – необхідність забезпечення двох основних факторів конкурентоспроможності у процесі функціонування підприємств, що включає високу якість послуг та клієнтоорієнтованість, та другий – необхідність врахування сучасних принципів трансформації діяльності підприємств, а саме інформаційності, адаптивності та технологічності. Визначену нами сукупність заходів доцільно розглядати з точки зору системного підходу, тобто у їх взаємодії та цілісності.

 

Біографії авторів

Світлана Повна, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та адміністрування

В’ячеслав Сакун, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант кафедри менеджменту та адміністрування

Посилання

Debora Perry Piscione, Josh Drean. (2023). 4 Forces That Are Fundamentally Chang-ing How We Work. https://hbr.org/2023/10/4-forces-that-are-fundamentally-changing-how-we-work?ab=HP-latest-text-8.

Kadyrus, I.H. (2014). Konkurentospromozhnist pidpryiemstva ta faktory, shcho na nei vplyvaiut [Enterprise competitiveness and factors affecting it]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, (5). http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3390.

Zaritska, N.M. (2015). Otsinka konkurentospromozhnosti produktsii pidpryiemstva [Evaluation of the competitiveness of the company's products]. Efektyvna ekonomika – Efficient economy, (12). http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4647.

Burachek, I.V., Bilenchuk, O.O. (2016). Konkurentospromozhnist produktsii pidpryiemstv: sutnist, metody otsinky ta zarubizhnyi dosvid upravlinnia [Competitiveness of enterprise products: essence, assessment methods and foreign management experience]. Ekonomika ta upravlitsnnia pidpryiemstvamy – Economics and enterprise management, (14). http://global-national.in.ua/archive/14-2016/60.pdf.

Morhulets, O.B. (2014). Kliientooriientovana model servis-menedzhmentu [Customer-oriented model of service management]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho univer-sytetu – Scientific Bulletin of Kherson State University, 9(4), 111-115. https://er.knutd.edu.ua/ handle/123456789/2930.

Popelo, O.V., Dubyna, M.V. (2023). Teoretychni aspekty zabezpechennia ekonomichnoi bezpeky budivelnykh pidpryiemstv v konteksti pidvyshchennia yikh konkuren-tospromozhnosti [Theoretical aspects of ensuring the economic security of construction enterprises in the context of increasing their competitiveness]. Ekonomika ta suspilstvo – Econ-omy and society, 54. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2811/2731.

Morhulets, O.B. (2011). Dialektychnyi zviazok servisolohii ta servis-menedzhmentu [Dialectical relationship between serviceology and service management]. Ekonomichnyi visnyk Donbasu – Economic Herald of Donbass, (3), 188-192. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/ 123456789/24166

Behas, V. L. (2022). Orhanizatsiia veterynarnoi spravy: navchalnyi posibnyk [Organi-zation of veterinary work: a study guide]. Euro-Volyn. http://ir.polissiauniver.edu.ua/bitstream/123456789/13058/5/OVS_2022_132.pdf.

Povna, S. (2020). Svitovyi dosvid zaprovadzhennia hnuchkykh metodolohii upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv ta orhanizatsii [World experience in introducing flexible methodologies of management of enterprises and organizations competitiveness]. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia – Problems and prospects of economic and management, (1), 63-71. DOI: 10.25140/2411-5215-2020-1(21)-63-71.

Razumkov tsentr. (2020). Tsyfrova ekonomika: trendy, ryzyky ta sotsialni determi-nanty [Digital economy: trends, risks and social determinants]. https://razumkov.org.ua/ uploads/article/2020_digitalization.pdf.

Sakun, V.S. (2023). Sotsialnyi zapyt na innovatsii v upravlinni pidpryiemstvamy vet-erynarnoi medytsyny [Social demand for innovations in the management of veterinary medicine enterprises]. Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia studentiv, aspirantiv ta molodykh uchenykh «Iunist nauky – 2023: Sotsialno-ekonomichni ta humanitarni aspekty rozvytku suspilstva» (Chernihiv) – International scientific and practical conference of students, post-graduates and young scientists "Youth of science - 2023: Socio-economic and humanitarian aspects of the development of society" (рр. 514-515).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-10

Як цитувати

Повна, С., & Сакун, В. . (2024). Трансформація сервіс-менеджменту міських ветеринарних клінік . Проблеми і перспективи економіки та управління, (4 (36), 145–153. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-4(36)-145-153

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА