Необхідність застосування інновацій в управлінні підприємствами галузі ветеринарної медицини
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-2(38)-93-102Ключові слова:
інновації; управління підприємствами ветеринарної медицини; ветеринарні послуги; ветеринарні клініки; маркетингові дослідження; інформаційні технології в управлінніАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності та аналізу застосування інноваційних підходів в управлінні підприємствами у сфері ветеринарної медицини. Більш поглиблено розглянуто роль маркетингових досліджень у галузі ветеринарних послуг. Також проаналізовано та
здійснено порівняльну характеристику сучасних програмних продуктів для управління у ветеринарних клініках. Доведена доцільність поширення серед керівного складу ветеринарних підприємств посилення маркетингової складової в інформаційно-аналітичному забезпеченні прийняття управлінських рішень, а також підвищення рівня автоматизації та використання інформаційних технологій для обслуговування та комунікації з клієнтами.
Посилання
Balan, A., & Nieliepova, A. (2017). Efektyvne upravlinnia sferoiu veterynarnoi medytsyny (mobilnyi dodatok BCS Cowdition) [Effective Management of Veterinary Medicine (Mobile App BCS Cowdition)]. Proceedings of Tsyfrova osvita v pryrodnychykh universytetakh: IV Mizhnarodna konferentsia – Digital Education in Natural Sciences Universities: IV International Conference (pp. 10–11). NUBiP Ukrainy.
Didok, Yu. (2015). Kontseptualni pidkhody do formuvannia derzhavnoi kadrovoi polityky u haluzi veterynarnoi medytsyny Ukrainy [Conceptual approaches to forming the state staffing policy in the sphere of veterinary medicine of ukrainЕ]. Veterynarna medytsyna – Veterinary Medicine, (101), 233–235.
Didok, Yu. (2020). Derzhavne upravlinnia rozvytkom veterynarnoi medytsyny v
Ukraini [State Governance of Veterinary Medicine Development in Ukraine] [Neopubl. dys. dra nauk z derzh. upr.]. rehion. in-t derzh. upr. NADU pry Prezydentovi Ukrainy, Nats. univ-t tsyv. zakhystu Ukrainy.
Stehnii, B., Herilovych, A., Unkovska, O., Shvydchenko, A., Vovk, D., Steshenko, L., Lohvynenko, M., & Dzhybo, Yu. (2015). Metody informatsiino-analitychnoho zabezpechennia transferu ta provaidynhu innovatsii u haluzi veterynarnoi medytsyny [Methods of informationanalytical
support for transfer and providing of innovations in the field of veterinary medicine]. Veterynarna medytsyna– Veterinary Medicine, (101), 236–237.
Hodiak, A. (2018). Orhanizatsiia diialnosti upravlinnia veterynarii ta prodovolstva Korolivstva Daniia: dosvid dlia Ukrainy [Organization of veterinary and food administration activities in the Kingdom of Denmark: lessons for Ukraine] Vcheni zapysky TNU imeni V.I. Vernadskoho. Seriia: Yurydychni nauky, 29(68)(3), 79–84.
Chabanova, Yu. (2009). Zovnishnie seredovyshche zakladiv veterynarnoi medytsyny [External environment of veterinary medicine institutions]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi – Problems of the system approach in economics, 1(9). https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4377.
Nedosiekov, V., Khaunkhorst, E., Sytnik, V., Shevchuk, V., & Zhukovskyi, M. (2019). Orhanizatsiia ta ekonomika veterynarnoi spravy [Organization and Economics of Veterinary Practice].
Korniienko, L., Yarchuk, B., Tyrsin, R., Tsarenko, T., & Sokolska, T. (2013). Menedzhment ta marketynh u veterynarnii medytsyni [Management and Marketing in
Veterinary Medicine]. Ahrarna osvita.
Amons, S.E., & Krasniak, O. (2020). Marketynhovi doslidzhennia rynku i yoho strukturnykh elementiv: teoretychnyi aspekt [Marketing research of the market and its structural elements: the theoretical aspect]. Efektyvna ekonomika – Effective economy, (5). http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/108.pdf.
Hrymak, A. (2022). Efektyvnist marketynhovykh doslidzhen v udoskonalenni system yakosti produktsii na pidpryiemstvakh vetmedytsyny [The Effectiveness of Marketing Research in Improving Product Quality Systems at Veterinary Medicine Enterprises]. Proceedings of Aktualni problemy suchasnoho biznesu: oblikovo-finansovyi ta upravlinskyi aspekty: IV Mizhnarodna naukovo-praktychna internet-konferentsia – Actual problems of modern business: accounting, financial and management aspects: IV International Scientific and Practical Internet Conference (pp. 172–174). LNUP.
Hrymak, A. V., Kurylas, A. V., & Senyshyna, T. (2021). Informatsiine zabezpechennia efektyvnosti marketynhu rynku produktsii dlia veterynarnoi medytsyny ta tvarynnytstva [Information Support for the Effectiveness of Marketing in the Veterinary Medicine and Animal Husbandry Product Market]. NTB instytutu biolohii tvaryn i DNDKI vetpreparativ ta kormovykh dobavok – NTB of the Institute of Animal Biology and DNDKI of Veterinary
Medicines and Feed Additives, 22(1), 74–78. DOI: 10.36359/scivp. 2021-22-1.07.
Kovalchuk, V. V. (2018). Marketynhova stratehiia pidpryiemstva: sut poniattia, osoblyvosti formuvannia v suchasnykh umovakh hospodariuvannia [Marketing strategy of the enterprise: essence of the concept and features of formation in modern economic conditions].
Ekonomika. Finansy. Menedzhment: aktualni pytannia nauky i praktyky – Economics. Finances. Management: topical issues of science and practice, (9), 156–165.
http://efm.vsau.org/storage/articles/February2020/i54Dl1knlfgQu5BCrEue.Pdf.
Pet Medico Veterinary Clinic. (b. d.). Pet Medico Veterinary Clinic. https://petmedico.com.
CRM Appointer - Systema zapysu i obliku kliientiv | Prohrama dlia saloniv. (b. d.). Appointer. https://appointer.ua/.
Jet Vet - dodatok i prohrama dlia vetkliniky i veterynariv. (b. d.). Jet Vet - dodatok i prohrama dlia vetkliniky i veterynariv. https://jet.vet/uk.
Altegio — servis onlain-zapysu i platforma avtomatyzatsii dlia sfery posluh. (n. d.). Online Booking and Scheduling Software / Altegio. https://alteg.io/uk/veterinary.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).