Економічна ефективність впровадження маркетингових стратегій в аграрному виробництві

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2025-2(42)-129-137

Ключові слова:

маркетингові стратегії; аграрне виробництво; економіка; економічна ефективність; стратегічний маркетинг

Анотація

У цій роботі розглянуто питання економічної ефективності впровадження маркетингових стратегій в аграрному виробництві з призми економічного ефекту адаптивності стратегій до нових реалій розвитку агропромисловості, адже це диктується умовами глобалізації і зростаючої конкуренції, коли маркетингові стратегії набувають особливої важливості для забезпечення сталого розвитку конкретно аграрних підприємств. Необхідність адаптації до міжнародних ринків, підвищення рівня конкуренції та інтеграція в глобальні ланцюги постачання вимагають застосування новітніх маркетингових інструментів і стратегій для підвищення ефективності агропромислового виробництва, що мотивує дослідження методичних засад оцінки ефективності впровадження маркетингових стратегій та питання систематизації основних підходів до проведення такого оцінювання, яким і приділяється особлива увага.

 

Біографія автора

Ярослав Довгопол, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант кафедри економіки, обліку і оподаткування

Посилання

Багорка М. О. Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємством / М. О. Багорка, Т. В. Устік // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. – 2022. – № 5. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2022-5-04-01

Райко Д. Адаптація та оптимізація традиційних маркетингових стратегій до вимог цифрової економіки: виклики та можливості / Д. Райко, І. Дрепін, О. Масалаб // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2024. – № 328(2). – С. 18–23. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-2.

Пуцентейло П. Р. Цифрова економіка як новітній вектор реконструкції традиційної економіки [Електронний ресурс] / Пуцентейло П. Р., О. О. Гуменюк // Науково-виробничий журнар Іноваційна Економіка. – 2018. – № 5-6(75). – С. 131-143. – Режим доступу: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32028.

Padgett D. Applied Marketing / D. Padgett, A. Loos. – ‏2nd еd. – Wiley, 2021. – 368 р.

Inge C. Marketing Metrics: Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing / C. Inge. – Kogan Page, 2022. – 336 р.

Трапаідзе С. М. Оцінка результативності впровадження маркетингових стратегій в агропромисловому виробництві [Електронний ресурс] / С. М. Трапаідзе // Приазовський економічний вісник. – 2017. – № 2(02). – С. 24-29. – Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/ journals/2017/2_02_uk/2_02_2017.pdf#page=24.

Руденко В. М. Математична статистика : навч. посіб. / В. М. Руденко. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 304 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-11

Як цитувати

Довгопол, Я. (2025). Економічна ефективність впровадження маркетингових стратегій в аграрному виробництві. Проблеми і перспективи економіки та управління, (2 (42), 129–137. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2025-2(42)-129-137

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА