ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ
Ключові слова:
підприємства малого і середнього бізнесу, рекламна кампанія підприємства, оцінка ефективності рекламної кампанії, управління ефективністю рекламної кампаніїАнотація
У статті розглянуто методи оцінювання економічної ефективності рекламної кампанії підприємств малого і середнього бізнесу та визначено принципи їх застосування. Проаналізовано особливості застосування інструментів рекламної кампанії у розрізі планування маркетингового бюджету підприємства та його діяльності загалом. Запропонована концептуальна модель управління ефективністю рекламних кампаній як складової частини маркетингового планування у розрізі функціонування економіки зростання.Посилання
Powell G. R. Return on Marketing Investment: Demand More from Your Marketing and Sales Investments / Guy Powell. – Atlanta: RPI Press, 2002. – 154 p.
Powell G. R. Marketing Calculator: Measuring and Managing Return on Marketing Investment / Guy Powell. – John Wiley & Sons (Asia) Pte. Ltd., 2008. – 288 p.
Lenskold J. D. Marketing ROI: The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability / James D. Lenskold. – NY. : McGraw-Hill, 2003. – 256 p.
Briggs R. What Sticks: Why Most Advertising Fails and How to Guarantee Yours Succeeds / Rex Briggs, Greg Stuart. – Chicago : Kaplan, 2006. – 304 p.
Миронов Ю. Б. Основи рекламної діяльності : навч. посіб. / Ю. Б. Миронов, Р. М. Крамар. – Дрогобич : Посвіт, 2007. – 108 с.
Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент : [підручник для ВНЗ] / О. С. Тєлєтов. – Суми : Університетська книга, 2015, – 367, [3] с.
Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент / Т. І. Лук’янець. – К. : КНЕУ, 2003. – 440 с.
Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 200 с.
Reichheld F. F. The Loyalty Effect: The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value / Frederick F. Reichheld, Thomas Teal. – Boston : Harvard Business School Press, 2001. – 323 p.
Slutsky J. No B.S. Grassroots Marketing: The Ultimate No Holds Barred Take No Prisoner Guide to Growing Sales and Profits of Local Small Businesses / Jeff Slutsky, Dan S. Kennedy. – NY. : Entrepreneur Press, 2012 – 240 p.
Дурович А. П. Маркетинговые исследования в туризме : учебное пособие / А. П. Дурович. – СПБ. : Питер, 2007. – 384 с.
Спицын И. О. Маркетинг в банке / И. О. Спицын, Я. О. Спицын. – М. : Писпайп, 1993. – 646 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).