ФРАНЧАЙЗИНГОВІ МЕРЕЖІ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Олена Михайлівна Паливода Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, Україна
  • Людмила Сергіївна Селіверстова Київський національний торговельно-економічний університет, Україна

Ключові слова:

мережева структура, франчайзинг, франчайзингова мережа, легка промисловість

Анотація

Стаття присвячена кількісному та якісному аналізу економічного стану та головних економічних тенденцій розвитку вітчизняного франчайзингу з акцентом на специфічних аспектах легкої промисловості. З’ясовано, що головними бар’єрами розвитку вітчизняних франчайзингових компаній у легкій промисловості є недостатня кількість відомих брендів, фінансові обмеження, що зумовлені недоступністю кредитування, знеціненням національної валюти, а також недосконалість законодавчої бази та несумлінне ставлення до виконання договірних зобов’язань і чужої інтелектуальної власності. Досліджено специфічні особливості розвитку франчайзингу в легкій промисловості з погляду характеристик діяльності, обсягів інвестицій, особливостей організації мережевих відносин.

Біографії авторів

Олена Михайлівна Паливода, Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

кандидат економічних наук, доцент

Людмила Сергіївна Селіверстова, Київський національний торговельно-економічний університет

доктор економічних наук, доцент, професор

Посилання

Про франчайзинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://franchisegroup.com.ua/about-company/franchising.

Франшизы в Украине устойчивы к кризису. Общий обзор сектора франчайзинга и его показатели на основе анкетирования [Электронный ресурс]. – Режим доступа :

http://franchisegroup.com.ua/bitrix/templates/nakitel_tpl/img/pdf/Franchise%20Business%20Outlook%20Report.pdf.

ПАРА SOLO − бренд модного підліткового одягу (Україна) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://franchise.ua/publikacii/para-solo-brend-modnogo-p-dl-tkovogo-odj-93.html.

Франчайзинг и продажа готового бизнеса [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://franchise.ua/board/29.

##submission.downloads##

Як цитувати

Паливода, О. М., & Селіверстова, Л. С. (2018). ФРАНЧАЙЗИНГОВІ МЕРЕЖІ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (1(9), 036–043. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/131288

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ