КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В АСПЕКТІ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Автор(и)

  • Лілія Дмитрівна Оліфіренко Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-9187-1749
  • Марія Анатоліївна Писменюк Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-8038-3184

Ключові слова:

рекламний ринок, ефективність реклами, проблеми рекламного ринку, інтернет-реклама, ринок інтернет-реклами, розвиток інтернет-реклами, маркетингові комунікації

Анотація

Аналіз розвитку рекламного інтернет-ринку України виявив основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Узагальнення результатів дослідження дозволили визначити критерії ефективності інтернет-технологій в аспекті планування маркетингових комунікацій. Аналіз середовища рекламного інтернет-ринку виявив
інноваційно-технологічні чинники розвитку комунікаційного простору. У статті визначено сутність інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання.

Біографії авторів

Лілія Дмитрівна Оліфіренко, Чернігівський національний технологічний університет

доцент, професор

Марія Анатоліївна Писменюк, Чернігівський національний технологічний університет

аспірант

Посилання

Бергер Й. Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку / пер. з англ. А. Іванченко. Київ: Наш формат. 2018. 240 с.

Івашова Н. І. Оцінка ефективності системи комунікацій промислового підприємства. Механізм регулювання економіки. 2007. № 1. С. 152–162.

Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ: Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.

Лазебник М. Объем рекламного рынка Украины 2017 и прогноз объемов рынка 2018. Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции / Всеукраинская рекламная коалиция. URL: http://vrk.org.ua/docs/AnnualRep2017_All-Ukrainian%20Advertising%20Coalition.pdf.

Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 № 270/96-ВР. URL: https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96%D0%B2%D1%80.

Пудова Д. Онлайн исследования в Украине. Маркетинг в Україні: науковий журнал. 2016. № 5. С. 16–20.

Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга. Киев: Студцентр, 2008. 480 с.

Талер Р. Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення / пер. з англ. Світлана Крикуненко. Київ: Наш Формат, 2018. 464 с.

Талер Р., Кас С. Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір / пер. з англ. О. Захарченко. Київ: Наш Формат, 2017. 312 с.

Оліфіренко Л. Д. Методичні підходи до визначення ефективності інституціональних змін державного регулювання розвитку корпоративних структур. Проблеми і перспективи еко-

номіки та управління: науковий журнал. 2015. № 1(1). С. 205–213.

Оліфіренко Л. Д., Письменюк М. А. Сучасні тенденції та перспективи розвитку медійного рекламного ринку України. Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий

журнал. 2018. № 4(16). С. 77-90.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19

Як цитувати

Оліфіренко, Л. Д., & Писменюк, М. А. (2021). КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В АСПЕКТІ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(19), 033–044. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/195623

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ