ДИСКРИМІНАЦІЙНА РЕКЛАМА: ДОСВІД РЕГУЛЮВАННЯ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Забаштанська Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-5086-3651
  • Андрій Віталійович Роговий Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-5445-214X
  • Анастасія Владиславівна Ребенок Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-4199-2945

Ключові слова:

дискримінаційна реклама, дискримінація, реклама, регулювання, омбудсман, стереотип, гендерна рівність

Анотація

Досліджується практика регулювання та заборон дискримінаційної реклами Європейського Союзу. Проаналізовано досвід провідних країн Європейського Союзу в організації державного управління та суспільного контролю за рекламною діяльністю загалом та розміщенням реклами в засобах масової інформації, також підходи до регулювання дискримінаційної реклами. Аргументовано необхідність законодавчого регулювання дискримінаційної реклами. Законодавче обґрунтування ознак дискримінації за національністю, статтю, расовою належністю чи етнічним походженням, релігією або віруванням, віком чи сексуальною орієнтацію, надасть можливість зменшити кількість дискримінаційної реклами.

Біографії авторів

Тетяна Володимирівна Забаштанська, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, доцент

Андрій Віталійович Роговий, Чернігівський національний технологічний університет

доктор економічних наук, доцент

Анастасія Владиславівна Ребенок, Чернігівський національний технологічний університет

здобувачка вищої освіти

Посилання

Гендерна дискримінація в сфері реклами (частина друга дослідження) / Українська Гельсінська спілка: офіційний сайт. URL: https://helsinki.org.ua/articles/henderna-dyskryminatsiya-v-

sferi-reklamy-chastyna-druha-doslidzhennya.

Лилик І. В. Ґендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода. Маркетинг в Україні. 2018. № 4. С. 17-36 URL: http://uam.in.ua/upload/iblock/4c6/4c6ec0e3a6f247a6b1

ec6f2fea901582.pdf.

Національні етичні стандарти для рекламно-комерційного зв’язку у Британії URL:

http://www.nss-bg.org/en/read.php?id=17.

Кукіна З. О. Окремі аспекти правового регулювання рекламної діяльності в різних юрисдикціях. Актуальні проблеми міжнародних відносин. 2012. Вип. 111(1). С. 258–265. URL:

http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_111(1)__35.

Стандарти недискримінаційної реклами: світові тенденції та українські ініціативи / за заг. ред. О. Давліканової, І. Лилик. Київ: Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні,

С. 43-44. URL: http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/15350.pdf.

Ромат Є. В. Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Великої Британії. Вісник Української академії державного управління при Президентові України. 2002. № 4. С. 190–196.

Ромат Є. В. Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Франції. Статистика України. 2002. № 3. С. 60–64.

Грицюта Н. М. Етичні регулятиви соціальної реклами в країнах ЄС. Наукові записки Інституту журналістики: наук. збірник КНУ імені Тараса Шевченка. 2010. Т. 40 (липень-

вересень). С. 6–14.

Консолідований Кодекс Міжнародної Торговельної Палати із практики реклами та маркетингових комунікацій. URL: https://iccwbo.org/publication/icc-advertising-and-marketing-

communications-code.

Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами. URL: http://uam.in.ua/gkr/ukr/history/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19

Як цитувати

Забаштанська, Т. В., Роговий, А. В., & Ребенок, А. В. (2021). ДИСКРИМІНАЦІЙНА РЕКЛАМА: ДОСВІД РЕГУЛЮВАННЯ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНИ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(19), 053–059. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/195628

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ