ДИСКРИМІНАЦІЙНА РЕКЛАМА: ДОСВІД РЕГУЛЮВАННЯ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНИ
Ключові слова:
дискримінаційна реклама, дискримінація, реклама, регулювання, омбудсман, стереотип, гендерна рівністьАнотація
Досліджується практика регулювання та заборон дискримінаційної реклами Європейського Союзу. Проаналізовано досвід провідних країн Європейського Союзу в організації державного управління та суспільного контролю за рекламною діяльністю загалом та розміщенням реклами в засобах масової інформації, також підходи до регулювання дискримінаційної реклами. Аргументовано необхідність законодавчого регулювання дискримінаційної реклами. Законодавче обґрунтування ознак дискримінації за національністю, статтю, расовою належністю чи етнічним походженням, релігією або віруванням, віком чи сексуальною орієнтацію, надасть можливість зменшити кількість дискримінаційної реклами.Посилання
Гендерна дискримінація в сфері реклами (частина друга дослідження) / Українська Гельсінська спілка: офіційний сайт. URL: https://helsinki.org.ua/articles/henderna-dyskryminatsiya-v-
sferi-reklamy-chastyna-druha-doslidzhennya.
Лилик І. В. Ґендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода. Маркетинг в Україні. 2018. № 4. С. 17-36 URL: http://uam.in.ua/upload/iblock/4c6/4c6ec0e3a6f247a6b1
ec6f2fea901582.pdf.
Національні етичні стандарти для рекламно-комерційного зв’язку у Британії URL:
http://www.nss-bg.org/en/read.php?id=17.
Кукіна З. О. Окремі аспекти правового регулювання рекламної діяльності в різних юрисдикціях. Актуальні проблеми міжнародних відносин. 2012. Вип. 111(1). С. 258–265. URL:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_111(1)__35.
Стандарти недискримінаційної реклами: світові тенденції та українські ініціативи / за заг. ред. О. Давліканової, І. Лилик. Київ: Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні,
С. 43-44. URL: http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/15350.pdf.
Ромат Є. В. Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Великої Британії. Вісник Української академії державного управління при Президентові України. 2002. № 4. С. 190–196.
Ромат Є. В. Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Франції. Статистика України. 2002. № 3. С. 60–64.
Грицюта Н. М. Етичні регулятиви соціальної реклами в країнах ЄС. Наукові записки Інституту журналістики: наук. збірник КНУ імені Тараса Шевченка. 2010. Т. 40 (липень-
вересень). С. 6–14.
Консолідований Кодекс Міжнародної Торговельної Палати із практики реклами та маркетингових комунікацій. URL: https://iccwbo.org/publication/icc-advertising-and-marketing-
communications-code.
Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами. URL: http://uam.in.ua/gkr/ukr/history/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).