ПРОБЛЕМИ ПОБУДОВИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЯХ

Автор(и)

  • Оксана Валеріївна Мініна Чернігівський національний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-5919-1599

Ключові слова:

стратегія підприємства, проблема, зовнішнє середовище, стратегічний потенціал підприємс- тва, ключові фактори успіху, аналіз, моделювання

Анотація

У статті розглянуто основні проблеми побудови стратегії підприємства в сучасних українських реаліях, для чого їх було поділено на два основні блоки – проблеми формування і проблеми реалізації стратегії. Проблеми формування пов’язані переважно зі складністю, невизначеністю, мінливістю та багатоваріантністю розвитку зовнішнього середовища підприємства, недостовірністю інформації про його стан, а також відсутністю навичок моделювання і побудови математичних сценаріїв розвитку подій. Проблеми реалізації стратегії пов’язані з низьким
рівнем знань, умінь і компетенцій виконавців. Вирішення проблем побудови ефективних стратегій лежить у площині відбору кадрів, їх навчання та «випробування» на практиці.

Біографія автора

Оксана Валеріївна Мініна, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Почепцов Г. Г. Стратегия. Киев: Ваклер; Москва: Рефл-бук, 2005. 384 с.

Чугреев В. Искусство стратегии и сталкинга. Введение в стратегию. URL: http://chugreev.ru/st-article/intro.html.

Саєнко М. Г. Стратегія підприємства. Тернопіль: Економічна думка, 2006. 390 с.

Муляр Т. С. Формування і реалізація стратегії підприємств. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2013. № 2(6). С. 289–300.

Мартынов А. В. Разработка стратегии предприятия. URL: http://www.management.com.ua/strategy/str032.html.

Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua.

Офіційний сайт Національного банку України. URL: https://www.bank.gov.ua.

Пуцентейло П.Р., Гуменюк О.О. Стратегічний аналіз як важливий елемент управління підприємством. Інноваційна економіка. 2016. № 3-4. С. 196–205.

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. Санкт-Петербург: Питер, 1999. 416 с.

Орєхова А. І. Економічний потенціал підприємства: сутнісні характеристики та структуризація. Економіка та суспільство. 2018. № 17. С. 308-113. URL: http://economyandsociety.in.ua/

journal/17_ukr/45.pdf.

Богацька Н.М., Ковальчук Д. Стратегічний потенціал підприємства. Publishing house Education and Science. 2010. URL: http://www.rusnauka.com/33_DWS_2010/33_DWS_2010/

Economics/73229.doc.htm.

Мороз Ю. Бизнес. Пособие для гениев. Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. 65 с. URL: http://www.ukrtest.com/relax/ moroz.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19

Як цитувати

Мініна, О. В. (2021). ПРОБЛЕМИ ПОБУДОВИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЯХ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(19), 081–088. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/195636

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ