УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНЗИТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
Ключові слова:
транзитний потенціал, транзитні перевезення, залізничний транспорт, вантажні перевезення, міжнародні транспортні коридори, залізнично-транспортна інфраструктура, міжнародна логістикаАнотація
У статті розкрито необхідність формування механізму ефективного використання транзитного потенціалу підприємствами залізничного транспорту та його значення в умовах глобалізації. Встановлено, що використання транзитного потенціалу вітчизняними підприємствами залізничного транспорту забезпечується формуванням організаційно-економічного механізму, який включає різні рівні управління та передбачає узгодження та одночасну реалізацію системи заходів на міжнародному та державному рівні, а також на рівні залізничних підприємств. Визначені умови ефективного використання транзитного потенціалу підприємствами залізничного транспорту, серед яких: приведення нормативно-правової бази у відповідність до міжнародних норм, активне використання міжнародних транспортних коридорів, модернізація залізнично-транспортної інфраструктури, інтегрування з операторами інших країн, удосконалення та спрощення процедури перетину державного кордону.
Посилання
Акуленко Л., Зелді Р., Мельник А. Нова мета для України та ЄС: до чого варто прямувати у відносинах з Брюсселем. URL: https://www.eurointegration.com.ua/articles/2018/07/9/7084093/.
Ашраф Хамед. Транзитный потенциал Украины и транспортный коридор TRACECA. Порты Украины. № 8 (130). 2013. URL: https://ports.com.ua/articles/archive/tranzitnyy-potentsial-ukrainy-i-transportnyy-koridor-traseka.
Богомолова Н. І., Панченко О. І. Страхування засобів швидкісного залізничного транспорту як основа надійності перевізного процесу. Економіка: проблеми теорії та практики:
Збірник наукових праць ДНУ. 2009. Вип. 256, т. 10. С. 793–802.
Веприцький Р. С., Ейтутіс Г. Д., Артем’єва С. В. Аналіз та оцінка обсягів транзитних перевезень залізничним транспортом України. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 62. С. 53–63.
Охота В. Підвищення ефективності управління міжнародними перевезеннями. Галицький економічний вісник. 2014. Т. 44, № 1. С. 35–41.
Павленко О. Адаптація міжнародних норм і стандартів безпеки та професійного навчання у сфері транзитних перевезень. Публічне управління: теорія та практика. 2012. № 1(9). С. 94–99.
Пасічник А. М., Клен О. М., Мирошниченко С. В. Аналіз та оцінка ефективності використання транзитного потенціалу української транспортної системи. Електромагнітна суміс-
ність та безпека на залізничному транспорті. 2016. № 12. С. 88–97.
Пікулик О. Б. Пріоритетні напрями розвитку транспортної системи Західного регіону України в умовах європейської інтеграції. Науковий вісник Волинського нац. ун-ту ім. Л. Украї-
нки. 2008. № 7. С. 284–291.
Полякова О. М., Соломніков І. В. Передумови формування мережі мультимодальних транспортно-логістичних центрів в Україні. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2011. № 34. С. 217–222.
Федорук Є. Реформування залізничного транспорту як механізм державної дерегуляції. Ефективність державного управління. 2015. Вип. 45. С. 203–212.
Яремович, П. П. Роль логістичних комплексів у розвитку системи міжнародних транспортних коридорів України. Культура народов Причерноморья. 2006. № 96. С. 93–96.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).