НАДАННЯ КОРИСНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО МУЗЕЙНІ ПРЕДМЕТИ У ФІНАНСОВІЙ ЗВІТНОСТІ СУБ’ЄКТА ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРУ
Ключові слова:
представлення фінансової звітності, корисність інформації, визнання музейних предметів, інформація для відображення, інформація для розкриття, суттєвість та об’єднанняАнотація
У статті сформовано підходи до вибору, розміщення та організації інформації про музейні предмети для її відображення чи розкриття у фінансовій звітності. Здійснено оцінку корисності цієї інформації та запропоновано авторський підхід до визнання музейних предметів. Встановлено необхідність доповнення ф. № 1-дс «Баланс» через введення до розділу «Нефінансові активи» статті «Активи спадщини», ф. № 5-дс «Примітки до річної фінансової звітності» через включення додаткового розділу «Активи спадщини», а також пояснень до фінансової звітності. Надання інформації про наявність, рух, стан музейних предметів та політику управління ними сприятиме підвищенню якісних характеристик фінансової звітності суб’єкта державного сектору.Посилання
Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 «Подання фінансової звітності»: затв. наказом МФУ від 28.12.2009 р. № 1541. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0103-10.
Гливенко В. В., Лень В. С. Cуттєвість у бухгалтерському обліку суб’єктів державного сектору. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2018. № 3(15). С. 171–183.
Accrual Practices and Reform Experiences in OECD Countries. OECD Publishing, Paris. OECD/IFAC. 2017. URL: https://www.iaasb.org/system/files/publications/files/Accrual-Practicesand-Reform-Experiences-OECD-Countries.pdf.
Aversano N., Christiaens J. Governmental financial reporting of heritage assets from a user needs perspective: Governmental Financial Reporting of Heritage Assets. Financial Accountability & Management. 2014. № 30(2). Р. 150–174. URL: https://dx.doi. org/10.1111/faam.12032.
Barker P. Heritage Assets Can Accounting do Better? Accountancy Ireland. 2006. № 38(4). Р. 48–50.
Barton A. D. Accounting for public heritage facilities – assets or liabilities of the government? Accounting, Auditing & Accountability Journal. 2000. № 13(2). Р. 219-236. URL: https://dx.doi.org/ 10.1108/09513570010323434.
Biondi L., Giulio Grandis F., Mattei G. Financial reporting for heritage assets. Towards an international public sector accounting standard? Working Paper. 2018. № 1. 20 р. URL: https://docplayer.net/153094140-Financial-reporting-for-heritage-assets-towards-an-internationalpublic-sector-accounting-standard.html.
Financial Reporting for Heritage in the Public Sector. Consultation Paper. IPSASB. 2017. URL: https://www.ifac.org/system/files/publications/files/IPSASB-Consultation-Paper-FinancialReporting-for-Heritage-in-the-Public-Sector.pdf.
FRS 30 «Heritage assets»: Accounting Standards Board UK, June 2009. URL: http://frc.org.uk/Our-Work/Publications /ASB/FRS-30-Heritage-Assets-(June-2009)-File.pdf.
GRAP 103 «Heritage Assets»: ASB, South Africa, July 2008. URL: http://www.asb.co.za/LinkClick.aspx? fileticket=ownCoJYOxxc%3d&portalid=0.
Hay L. E., Antonio J. F. What users want in government financial reports. Journal of Accountancy. 1990. № 170(2). Р. 91.
Hone P. The financial value of cultural, heritage and scientific collections: a publicmanagement necessity. Australian Accounting Review. 1997. Vol. 7. № 1. Р. 38–43.
IPSAS 1 «Presentation of Financial Statements»: IPSASB, May 2000 (revised 2006). URL: https://www.ifac.org/system/files/publications/files/IPSASB-HandBook-2018-Volume-1.pdf.
IPSAS 17 «Рroperty, plant and equipment»: IPSASB, December 2001 (revised 2006). URL: https://www.ifac.org/system/files/publications /files/ipsas-17-property-plant-2.pdf.
Lacerra A., Stafford A. Heritage assets: The UK accounting challenge. In Proceedings from CIGAR 12th biennial conference. 2009. Modena: Italy.
Lee J., Fisher G. Infrastructure assets disclosure in Australian public sector annual reports. Accounting Forum. 2004. № 28(4). Р. 349–368. URL:https://dx.doi.org/10.1016/j.accfor.2004.08.002.
Mack J., Ryan C. Reflections on the theoretical underpinnings of the general-purpose financial reports of Australian government departments. Accounting, Auditing & Accountability Journal. 2006. № 19(4). Р. 592–612. URL: https://dx.doi.org/10.1108/09513570610679146.
Noaman, N., Ouda, H., Christiaens, J. Indexing financial reporting information for heritage Management. E a M: Ekonomie a Management. 2018. № 21(2). Р. 186–207. URL: https://www.researchgate.net/publication/326035405_Indexing_financial_reporting_information _for_heritage_management.
Robbins W. A. Consensus between preparers and users of municipal annual reports: an empirical analysis. Accounting and Business Research. 1984. № 14(54). Р. 157–162. URL: https://www.tandfonline.com/doi/10.1080/00014788.1984.9729202.
SFFAS 29 «Heritage Assets and Stewardship Land»: FASAB, July 7, 2005. URL: http://files.fasab.gov/pdffiles/handbook_sffas_29.pdf.
Standard 17 «Heritage Asset»: CNOCP, February 2013. URL: http://www.economie.gouv.fr/ files/files/directions_services/cnocp-en/opinion/board_opinion/2013/Opinion-n-2013-03-Standard-17.pdf.
The Conceptual Framework for General Purpose Financial Reporting by Public Sector Entities: IPSASB, January 2013. URL: https://www.ifac.org/system/files/publications/files/IPSASBPublic-Sector-Conceptual-Framework.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).