СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА ВІТЧИЗНЯНИХ БІЗНЕС-ОДИНИЦЬ

Автор(и)

Ключові слова:

бізнес-одиниці, соціальна відповідальність, держава, зацікавлені сторони, гармонізація інтересів

Анотація

У статті на основі використання системного аналізу проведене дослідження в напрямку впливу соціально-відповідальної поведінки на стратегічний розвиток вітчизняних бізнес-одиниць. У результаті проведеного дослідження встановлено, що рівень популяризації соціально-відповідального феномену корелюється з їхніми виробничими розмрами, а ставлення вітчизняних бізнес-одиниць до соціально-відповідальних заходів свідчить про готовність до їх реалізації, адже більшість із них розуміє і сприймає соціальну відповідальність як інструмент формування конкурентних переваг та забезпечення стійких конкурентних позицій на ринках.

Біографія автора

Тетяна Сергіївна Шабатура, Одеський державний аграрний університет

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Drucker P. Concept of the Corporation. Y.: The John Day company, 1946. P. 152.

Bowen H. R. Social Responsibilities of the Businessman. New York: Harper & Row, 1953. P. 56.

Carroll A. B. A three-dimensional conceptual model of corporate performance. Academy of Management Review. 1979. Vol. 4 (4). P. 500.

Sethi S. P. Dimensions of corporate social performance an analytical framework.. California Management Review. 1975. № 17 (3). P. 58–64.

Gryshova I. Yu., Shestakovska T. L., Glushko O. V. The economic measurement of convergence of institutional impact on the sustainability of development. Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. 2017. № 4. С. 75–80.

Gryshova І. Ju,. Yanchuk A. О., Shestakovska T. L. The mechanism for implementing the functions of consumerism in market conditions. Scientific bulletin of Polissia. 2017. Vol. 1, № 1(9). Р. 93-101.

Gryshova, І., Negodenko S., Shestakovska T. The methodological principles of determining the level of performance of the functions of consumerism. Scientific bulletin of Polissia. 2017. Vol. 1, № 3(11). Р. 62–67.

Краплич, Р. Корпоративна соціальна відповідальність українського бізнесу: Досвід Фундації Острозьких: посібник для бізнесу та неприбуткових організацій. Рівне, 2005. 74 с.

Кричевский Н., Гончаров С. Корпоративная социальная ответственность. Киев, 2007. 216 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19

Як цитувати

Шабатура, Т. С. (2021). СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА ВІТЧИЗНЯНИХ БІЗНЕС-ОДИНИЦЬ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (4(16), 043–048. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/205633

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ