СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА ВІТЧИЗНЯНИХ БІЗНЕС-ОДИНИЦЬ
Ключові слова:
бізнес-одиниці, соціальна відповідальність, держава, зацікавлені сторони, гармонізація інтересівАнотація
У статті на основі використання системного аналізу проведене дослідження в напрямку впливу соціально-відповідальної поведінки на стратегічний розвиток вітчизняних бізнес-одиниць. У результаті проведеного дослідження встановлено, що рівень популяризації соціально-відповідального феномену корелюється з їхніми виробничими розмрами, а ставлення вітчизняних бізнес-одиниць до соціально-відповідальних заходів свідчить про готовність до їх реалізації, адже більшість із них розуміє і сприймає соціальну відповідальність як інструмент формування конкурентних переваг та забезпечення стійких конкурентних позицій на ринках.Посилання
Drucker P. Concept of the Corporation. Y.: The John Day company, 1946. P. 152.
Bowen H. R. Social Responsibilities of the Businessman. New York: Harper & Row, 1953. P. 56.
Carroll A. B. A three-dimensional conceptual model of corporate performance. Academy of Management Review. 1979. Vol. 4 (4). P. 500.
Sethi S. P. Dimensions of corporate social performance an analytical framework.. California Management Review. 1975. № 17 (3). P. 58–64.
Gryshova I. Yu., Shestakovska T. L., Glushko O. V. The economic measurement of convergence of institutional impact on the sustainability of development. Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. 2017. № 4. С. 75–80.
Gryshova І. Ju,. Yanchuk A. О., Shestakovska T. L. The mechanism for implementing the functions of consumerism in market conditions. Scientific bulletin of Polissia. 2017. Vol. 1, № 1(9). Р. 93-101.
Gryshova, І., Negodenko S., Shestakovska T. The methodological principles of determining the level of performance of the functions of consumerism. Scientific bulletin of Polissia. 2017. Vol. 1, № 3(11). Р. 62–67.
Краплич, Р. Корпоративна соціальна відповідальність українського бізнесу: Досвід Фундації Острозьких: посібник для бізнесу та неприбуткових організацій. Рівне, 2005. 74 с.
Кричевский Н., Гончаров С. Корпоративная социальная ответственность. Киев, 2007. 216 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).