Формування інтерактивних конфігурацій стану ринкового середовища

Автор(и)

  • Володимир Володимирович Байгушев Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна https://orcid.org/0000-0002-1582-2723

Ключові слова:

аналіз, ринкове середовище, інтерактивність, конкуренція, ринок, невизначеність, параметр, сегмент галузі

Анотація

Головна ідея статті полягає в розробленні підходу до процесу аналізу ринкового середовища на основі наявних його інтерактивних станів із подальшою кількісною оцінкою отриманої конфігурації такого середовища як об’єкта аналізу. В умовах зростаючої невизначеності ринкового середовища діагностика причин і майбутнього стану ринку
має особливу актуальність. Наведено схеми методології процесу аналізу та оцінки стану конкурентних сил ринкового середовища в умовах невизначеності. Розроблено підсумкову таблицю оцінки стану основних параметрів зовнішнього середовища в сегменті галузі чорної металургії України – виробництво сталі та сталевого (чорного) металопрокату за 2014–2018 роки. На основі розробленого підходу наведено показники зміни виробництва сталі та прокату в сегменті за однакові періоди 2018–2019 років. Інтерактивний аналіз усього обсягу даних за 2014–2019 роки дало змогу зробити висновок про перехід ринкового середовища сегмента у відносно стабільний стан.

Біографія автора

Володимир Володимирович Байгушев, Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

кандидат технічних наук, докторант

Посилання

Глебова О. В., Мельникова О. Ю. Методы оценки рисков в условиях неопределенности. Иннов : электронный научный журнал. 2015. № 1(22). С. 7–10. URL: http://cyberleninka.ru/article/

n/metody-otsenki-riskov-v-usloviyah-neopredelennosti.

Гримашевич О. Н., Скасырский Н. С. Методы стратегического анализа в условиях неопределенности внешней среды. Вестник Саратовского государственного социально-экономического университета. 2016. № 8. С. 19–22.

Занина Е. Г., Бородач Ю. В. Методика разработки анализа внешней среды предприятия в условиях неопределённости. Механизмы управления экономическими, экологическими и социальными процессами в условиях инновационного развития : материалы V Международной научно-

практической конференции (г. Алчевск, 28-29 ноября 2018 г.). Алчевск, 2019. С. 152–158.

Интернет-журнал Металл. URL: http:// www.readmetal.com.

Лящук А. В. Факторы стратегического планирования на предприятии. Научное обозрение. Экономические науки. 2018. № 1. С. 15–21.

Незаметдинов Н. Р. Проблемы выбора эффективных инвестиционных решений в условиях неопределённости. Иннов : электронный научный журнал. 2014. № 2(19). С. 13–15. URL: http://www.innov.ru/science/economy/problemy-vybora-effektivnykh-investitsionnykh-resheniy-v-usloviya.

Плеханов Н. А. Учёт неопределенности внешней среды (вероятностная постановка). Иннов : электронный научный журнал. 2015. № 2(23). С. 3–6. URL: http://cyberleninka.ru/article/n/uchyot-neopredelennosti-vneshney-sredy-veroyatnostnaya-postanovka.

Портер М. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечивать его устойчивость / пер. с англ. 2-е изд. Москва : Альпина Бизнес Букс, 2006. 715 с.

Производство основных видов промышленной продукции по месяцам 2014–2019 годов. URL: http://www.ukrstat.org.

Франк Е. В., Машевская О. В. Стратегический менеджмент в условиях неопределённости внешней среды. Российское предпринимательство. 2013. Т. 14. № 1(223). С. 48–54.

Юрлов Ф. Ф., Андрианова И. Д. Постановка и анализ задач выбора эффективных решений в экономике в условиях неопределенности внешней среды. Современные проблемы науки и образования. 2014. № 6. URL: http://science-education.ru/ru/article/view?id=15798.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Як цитувати

Байгушев, В. В. (2021). Формування інтерактивних конфігурацій стану ринкового середовища. Проблеми і перспективи економіки та управління, (2(22), 007–017. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/219116

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ