ТЕНДЕНЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: ІНСТРУМЕНТИ ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-1(25)-27-32Ключові слова:
інтернет-маркетинг; онлайн-маркетинг; цифровий маркетинг; маркетингові інструменти; споживачАнотація
Концепція маркетингу різко змінилася за останні роки. З огляду на значне зростання користувачів Інтернету, ведення бізнесу без застосування інструментів інтернет-маркетингу не принесе бажаного успіху, оскільки споживання «в магазинах» змінюється на споживання «в Інтернеті». У цій статті досліджено тенденції цифрового маркетингу та онлайн-маркетингові інструменти. Розглянуто маркетингові канали взаємодії між продавцями та покупцями. Визначено, яких цілей має досягти вебсайт компанії та коли варто інвестувати в пошукові системи. У результаті визначені переваги та труднощі, які можуть виникнути в інтернет-продавця в результаті використання онлайн-маркетингових каналів.
Посилання
Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга: учебник. Киев : Студцентр, 2008. 480 с.
Смеричевський С. Ф., Касьянова Н. В., Глушаченко С. С. Маркетингові дослідження кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі. Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал. 2017. Т. 1, № 2. С. 32–40.
Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.
Isotaite М. Raising brand awarenees through internet marketing tools (2016). URL: https://www.researchgate.net/publication/303717415_raising_brand_awarenees_through_internet_marketing_tools.
Lammenet E. (2019). Praxiswissen Online-Marketing: Affiliate-, Influencer-, Content- und E-Mail-Marketing, Google Ads, SEO, Social Media, Online- inklusive Facebook-Werbung. URL: https://www.researchgate.net/publication/331280374_Praxiswissen_Online-Marketing_Affiliate-_Influencer-_Content-_und_E-Mail-Marketing_Google_Ads_SEO_Social_Media_Online-_inklusive_Facebook-Werbung.
Творонович В. І., Божок А. Р. Вплив цифрових лідерів на трансформацію маркетингу. Бренд-менеджмент: маркетингові інструменти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.). Київ : КНТЕУ, 2021. С. 254-256.
Johnson, J. Global digital population as of January 2021 / Statista, 2021. URL: https://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/.
Guttmann A. Distribution of advertising spending in the United States in 2018 and 2022, by media / Statista, 2019. URL: https://www.statista.com/markets/424/topic/.
Sayre К., Vaishali Rastogi, Zwillenberg P., Visser J., Sheerin A. (2012). Marketing Capabilities for the Digital Age / BCG. URL: https://www.bcg.com/publications/2012/digital-transformation-technology-marketing-capabilities-for-digital-age.
Clicks, Impressions und Conversions – Eine Einführung in die Besonderheiten und Erfolgsfaktoren des Online-Marketings. URL: https://open.vhb.org/blocks/ildmetaselect/detailpage.php?id=57.
Kim Edward Santos Santos. (2020). Online Marketing: Benefits and Difficulties to online Business Sellers URL: https://www.researchgate.net/publication/339941818_Online_Marketing_ Benefits_and_Difficulties_to_online_Business_Sellers.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).