ТЕНДЕНЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: ІНСТРУМЕНТИ ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-1(25)-27-32

Ключові слова:

інтернет-маркетинг; онлайн-маркетинг; цифровий маркетинг; маркетингові інструменти; споживач

Анотація

Концепція маркетингу різко змінилася за останні роки. З огляду на значне зростання користувачів Інтернету, ведення бізнесу без застосування інструментів інтернет-маркетингу не принесе бажаного успіху, оскільки споживання «в магазинах» змінюється на споживання «в Інтернеті». У цій статті досліджено тенденції цифрового маркетингу та онлайн-маркетингові інструменти. Розглянуто маркетингові канали взаємодії між продавцями та покупцями. Визначено, яких цілей має досягти вебсайт компанії та коли варто інвестувати в пошукові системи. У результаті визначені переваги та труднощі, які можуть виникнути в інтернет-продавця в результаті використання онлайн-маркетингових каналів.

Біографія автора

Анастасія Божок , Державний університет інфраструктури та технологій

кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування

Посилання

Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга: учебник. Киев : Студцентр, 2008. 480 с.

Смеричевський С. Ф., Касьянова Н. В., Глушаченко С. С. Маркетингові дослідження кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі. Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал. 2017. Т. 1, № 2. С. 32–40.

Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.

Isotaite М. Raising brand awarenees through internet marketing tools (2016). URL: https://www.researchgate.net/publication/303717415_raising_brand_awarenees_through_internet_marketing_tools.

Lammenet E. (2019). Praxiswissen Online-Marketing: Affiliate-, Influencer-, Content- und E-Mail-Marketing, Google Ads, SEO, Social Media, Online- inklusive Facebook-Werbung. URL: https://www.researchgate.net/publication/331280374_Praxiswissen_Online-Marketing_Affiliate-_Influencer-_Content-_und_E-Mail-Marketing_Google_Ads_SEO_Social_Media_Online-_inklusive_Facebook-Werbung.

Творонович В. І., Божок А. Р. Вплив цифрових лідерів на трансформацію маркетингу. Бренд-менеджмент: маркетингові інструменти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.). Київ : КНТЕУ, 2021. С. 254-256.

Johnson, J. Global digital population as of January 2021 / Statista, 2021. URL: https://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/.

Guttmann A. Distribution of advertising spending in the United States in 2018 and 2022, by media / Statista, 2019. URL: https://www.statista.com/markets/424/topic/.

Sayre К., Vaishali Rastogi, Zwillenberg P., Visser J., Sheerin A. (2012). Marketing Capabilities for the Digital Age / BCG. URL: https://www.bcg.com/publications/2012/digital-transformation-technology-marketing-capabilities-for-digital-age.

Clicks, Impressions und Conversions – Eine Einführung in die Besonderheiten und Erfolgsfaktoren des Online-Marketings. URL: https://open.vhb.org/blocks/ildmetaselect/detailpage.php?id=57.

Kim Edward Santos Santos. (2020). Online Marketing: Benefits and Difficulties to online Business Sellers URL: https://www.researchgate.net/publication/339941818_Online_Marketing_ Benefits_and_Difficulties_to_online_Business_Sellers.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-20

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ