ПОТЕНЦІАЛ ЕКСПОРТНОГО МАРКЕТИНГУ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-2(26)-65-74

Ключові слова:

експортний маркетинг; потенціал експортного маркетингу; міжнародний маркетинг; експор- тний маркетинг аграрних підприємств

Анотація

У статті досліджено відмінності між внутрішнім і міжнародним маркетингом. Встановлено місце експортного маркетингу в масштабах маркетингової діяльності. Визначено зміст експортного маркетингу, а також детально розглянуто його специфіку для агарних підприємств. На основі запропонованих показників (динаміка обсягів українського експорту; вартісна структура експорту аграрних підприємств; динаміка товарної структури експорту аграрних підприємств; основні імпортери вітчизняної продукції аграрних підприємств) проаналізовано сучасний стан потенціалу експортного маркетингу в аграрному секторі України. Вказано на необхідність розробки комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств з метою підвищення його потенціалу в аграрному секторі України.

Біографія автора

Люба Турчин, Західноукраїнський національний університет

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри підприємництва і торгівлі

Посилання

Белевят О. А., Сахацький М. П., Запша Г. М. Наукові основи формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Економіка харчової промисловості. 2009. № 1. С. 31–34.

Воронецька І. С. Особливості функціонування маркетингу в агропромисловому виробництві. Збірник наукових праць ВНАУ. Серія: Економічні науки. 2011. № 2(53), т. 3. С. 93–98.

Бурова О. М. Особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах АПК. Таврійський науковий вісник. 2015. № 78. C. 196–201.

Муштай В. А., Горян Я. С. Організація раціональної системи розподілу сільськогосподарської продукції. Інфраструктура ринку. 2018. Вип. 23. С. 117–123. URL: http://www.marketinfr.od.ua/journals/2018/23_2018_ukr/22.pdf.

Нападовська Л. А. Системний підхід як методологічний базис планування розвитку підприємства у нестабільному середовищі. Університетські наукові записки. 2006. № 1. С. 338–344.

Сільське господарство в Україні. 2020. URL: https://dlf.ua/ua/silske-gospodarstvo-v-ukrayini/.

Статистичний щорічник України за 2019 рік / за ред. І. Є. Вернера. Київ, 2020. С. 361-371. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat /kat_u/2020/zb/11/zb_yearbook_2019.pdf.

Сільське господарство України за 2019 рік / відп. за вип. О. М. Прокопенко. Київ, 2019. С. 29. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ druk/publicat/kat_u/2019/zb/09/Zb_sg_2018%20.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-08

Як цитувати

Турчин, Л. (2021). ПОТЕНЦІАЛ ЕКСПОРТНОГО МАРКЕТИНГУ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (2(26), 65–74. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-2(26)-65-74

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА