МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-2(26)-75-85Ключові слова:
бренд-менеджмент; бренд-стратегія; процесна складова; стратегічний розвиток; стратегічне управління; стратегія; торговельне підприємствоАнотація
У статті запропоновано та обґрунтовано механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства, який включає функціонал, що об’єднує функції, підходи, моделі, принципи, методи та інструменти, забезпечення, яке охоплює нормативне забезпечення, економічні ресурси, організаційну структуру, нематеріальні активи та фінансові ресурси, а також процесну складову з таких етапів: обґрунтування стратегії, визначення стратегії, впровадження стратегії і моніторинг ефективності стратегії.
Посилання
Зотович Н. В. Организационно-экономический механизм управления предприятием энергетики : автореф. дис. к-та экон. наук: спец. 08.00.05 / Институт экономики Уральского отделения российской академии наук. Ижевск, 2010. 24 с.
Адаптаційно-інтеграційні механізми управління інноваційними процесами в економіці: колект. монографія / Аванесова Н. А. та ін. ; за ред. д-ра екон. наук, проф. Прохорової В. В.; Укр. інж-пед. акад. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2019. 299 с.
Ложачевська О. М. Управління організаційно-економічним розвитком транспортного комплексу регіону : дис. д-ра екон. наук : 08.07.04 / Національний авіаційний ун-т. Київ, 2004. 342 с.
Гудкова В. П., Сич Є. М. Пасажирський комплекс залізничного транспорту: розвиток і ефективність : монографія. Київ : Видавництво «Аспект-Поліграф», 2004. 248 с.
Гавриляк О. Організаційний механізм управління діяльністю підприємства. Електронний науковий вісник «Керівник.info». URL: http://kerivnyk.info/2012/04/gavryljak.html.
Шафиева Э. Т. Организационно-экономический механизм управления региональным агро-промышленным комплексом : автореф. дис. канд. экон. наук : спец. 08.00.05 / Департамент кадровой политики и образования. Нальчик, 2001. 21 с.
Мильнер Б. З., Кочетков А. В., Левчук Д. Г. Управление территориально-производственными комплексами и программами их создания. Москва : Наука, 1985. 232 с.
Райзберг Б. А. Современный экономический словарь. 5-е изд., перераб. и доп. Москва : ИНФРА-М, 2007. 495 с.
П’янкова О. В. Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом. Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. 2011. Вип. 29. C. 141-146.
Lisun Y. V. Strategic development mechanism of the franchising brand. Економічний аналіз : зб. наук. праць / редкол.: О. В. Ярощук (голов. ред.) та ін. Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2018. Т. 28. № 1. С. 249-257.
Козак К. Б. Адаптивні механізми управління в системі сталого економічного розвитку агропромислового виробництва : дис. … д-ра екон. наук : 08.00.03 / Сумський національний аграрний університет. Суми, 2021. 360 с.
Степаненко С. В. Формування механізму управління організаційними змінами на підприємстві : дис. канд. екон. наук : 08.00.04 / Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. Харків, 2018. 348 c.
Волошин О. Ф., Мащенко С. О. Моделі та методи прийняття рішень. 2-ге вид., перероб. та допов. Київ : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2010. 336 с.
Савин Г. И. Системное моделирование сложных процессов. Москва : Финансы и статистика, 2000. 276 с.
Ус С. А., Коряшкіна Л. С. Моделі й методи прийняття рішень. Дніпропетровськ : НГУ, 2014. 300 с.
Колесник М. В. Процесний підхід до управління брендом в інноваційній діяльності. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2014. № 1. С. 169-175.
Ніфатова О. М., Дудко П. М. Забезпечення регулятивного управління брендами інтегрованих структур бізнесу. Бізнес Інформ. 2018. № 2. С. 113-120.
Городняк І. В. Особливості споживання продуктів харчування домогосподарствами України. Інтелект XXI. 2020. № 2. С. 55-59.
Державна служба статистики України. URL: http:.www.ukrstat.gov.ua.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).