МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Дар’я Зубко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Україна https://orcid.org/0000-0002-1903-2198

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-2(26)-75-85

Ключові слова:

бренд-менеджмент; бренд-стратегія; процесна складова; стратегічний розвиток; стратегічне управління; стратегія; торговельне підприємство

Анотація

У статті запропоновано та обґрунтовано механізм формування бренд-стратегії торговельного підприємства, який включає функціонал, що об’єднує функції, підходи, моделі, принципи, методи та інструменти, забезпечення, яке охоплює нормативне забезпечення, економічні ресурси, організаційну структуру, нематеріальні активи та фінансові ресурси, а також процесну складову з таких етапів: обґрунтування стратегії, визначення стратегії, впровадження стратегії і моніторинг ефективності стратегії.

Біографія автора

Дар’я Зубко, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

аспірант кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД

Посилання

Зотович Н. В. Организационно-экономический механизм управления предприятием энергетики : автореф. дис. к-та экон. наук: спец. 08.00.05 / Институт экономики Уральского отделения российской академии наук. Ижевск, 2010. 24 с.

Адаптаційно-інтеграційні механізми управління інноваційними процесами в економіці: колект. монографія / Аванесова Н. А. та ін. ; за ред. д-ра екон. наук, проф. Прохорової В. В.; Укр. інж-пед. акад. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2019. 299 с.

Ложачевська О. М. Управління організаційно-економічним розвитком транспортного комплексу регіону : дис. д-ра екон. наук : 08.07.04 / Національний авіаційний ун-т. Київ, 2004. 342 с.

Гудкова В. П., Сич Є. М. Пасажирський комплекс залізничного транспорту: розвиток і ефективність : монографія. Київ : Видавництво «Аспект-Поліграф», 2004. 248 с.

Гавриляк О. Організаційний механізм управління діяльністю підприємства. Електронний науковий вісник «Керівник.info». URL: http://kerivnyk.info/2012/04/gavryljak.html.

Шафиева Э. Т. Организационно-экономический механизм управления региональным агро-промышленным комплексом : автореф. дис. канд. экон. наук : спец. 08.00.05 / Департамент кадровой политики и образования. Нальчик, 2001. 21 с.

Мильнер Б. З., Кочетков А. В., Левчук Д. Г. Управление территориально-производственными комплексами и программами их создания. Москва : Наука, 1985. 232 с.

Райзберг Б. А. Современный экономический словарь. 5-е изд., перераб. и доп. Москва : ИНФРА-М, 2007. 495 с.

П’янкова О. В. Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом. Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. 2011. Вип. 29. C. 141-146.

Lisun Y. V. Strategic development mechanism of the franchising brand. Економічний аналіз : зб. наук. праць / редкол.: О. В. Ярощук (голов. ред.) та ін. Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2018. Т. 28. № 1. С. 249-257.

Козак К. Б. Адаптивні механізми управління в системі сталого економічного розвитку агропромислового виробництва : дис. … д-ра екон. наук : 08.00.03 / Сумський національний аграрний університет. Суми, 2021. 360 с.

Степаненко С. В. Формування механізму управління організаційними змінами на підприємстві : дис. канд. екон. наук : 08.00.04 / Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. Харків, 2018. 348 c.

Волошин О. Ф., Мащенко С. О. Моделі та методи прийняття рішень. 2-ге вид., перероб. та допов. Київ : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2010. 336 с.

Савин Г. И. Системное моделирование сложных процессов. Москва : Финансы и статистика, 2000. 276 с.

Ус С. А., Коряшкіна Л. С. Моделі й методи прийняття рішень. Дніпропетровськ : НГУ, 2014. 300 с.

Колесник М. В. Процесний підхід до управління брендом в інноваційній діяльності. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2014. № 1. С. 169-175.

Ніфатова О. М., Дудко П. М. Забезпечення регулятивного управління брендами інтегрованих структур бізнесу. Бізнес Інформ. 2018. № 2. С. 113-120.

Городняк І. В. Особливості споживання продуктів харчування домогосподарствами України. Інтелект XXI. 2020. № 2. С. 55-59.

Державна служба статистики України. URL: http:.www.ukrstat.gov.ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-08

Як цитувати

Зубко, Д. (2021). МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми і перспективи економіки та управління, (2(26), 75–85. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-2(26)-75-85

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА