КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Алла Холодницька Національний університет «Чернігівська політехніка», Україна https://orcid.org/0000-0001-5563-3591
  • Інна Костюк Національний університет «Чернігівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-3(27)-140-148

Ключові слова:

ресторанний бізнес; пандемія; бізнес-процеси; соціальний медіамаркетинг; сервіси доставки; takeaway; онлайн-ресторан; виїзний кейтеринг; zero waste; крауд-технології

Анотація

У статті досліджено проблеми та трансформації в ресторанному бізнесі, що сформувались на тлі карантинних обмежень в умовах пандемії COVID-19. Систематизовано результати впливу пандемії на діяльність малих та мікропідприємств ресторанного бізнесу. Окреслена важливість впровадження нових бізнес-моделей ведення ресторанного бізнесу в умовах невизначеності та постійних трансформацій, що потребує вивчення дієвих креативних бізнес-підходів, розробки стратегії та тактики антикризового менеджменту, а також усвідомлення важливості впровадження концепції циркулярної економіки. Висвітлено основні альтернативні шляхи захисту, реанімування та адаптації бізнес-процесів, що акцентуються на інтернет-технологіях, бізнес-партнерстві та надають можливість подолання викликів, уникнення ризиків та збереження клієнтів.

Біографії авторів

Алла Холодницька, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри управління персоналом та економіки праці

Інна Костюк, Національний університет «Чернігівська політехніка»

здобувач вищої освіти

Посилання

Балацька Н. Ю. Ресторанний бізнес в умовах пандемії коронавірусу: проблеми та напрями трансформації моделей розвитку / Н. Ю. Балацька // Інфраструктура ринку. – 2020. – № 42. – С. 117-122.

В Україні за рік карантинних обмежень закрилося 4 тисячі ресторанів та барів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://hmarochos.kiev.ua/2021/03/30/v-ukrayini-za-rikkarantynnyh-obmezhen-zakrylosya-4-tysyachi-restoraniv-ta-bariv.

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн ресторан [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://lifestyle.segodnya.ua/ua/lifestyle/food/v-ukraine-nachal-svoyu-rabotu-pervyyonlayn-restoran-1428714.html.

Гросул В. А. Модель оцінки можливостей розвитку підприємств ресторанного бізнесу України в умовах пандемії CОVІD-2019 / В. А. Гросул, Н. Ю. Балацька // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2020. – Т. 31(70), № 3. – С. 121–126.

Дерій Ж. Впровадження концепції циркулярної економіки: проблеми та перспективи / Ж. Дерій, Н. Бутенко, Т. Зосименко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 1(25). – С. 54-62.

Дослідження та аналітика – European Business Association [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://eba.com.ua/research/doslidzhennya-ta-analityka.

Рябенька М. Перспективи розвитку нових форматів закладів ресторанного господарства [Електронний ресурс] / М. Рябенька // Економіка та суспільство. – 2021. – № 24. – Режим доступу: httрs://dоі.оrg/10.32782/2524-0072/2021-24-51.

Стратегічні напрями управління готельно-ресторанним бізнесом в умовах кризи / Т. Ю. Чаркіна, Л. В. Марценюк, В. О. Задоя, О. В. Пікуліна // Економiка та держава. – 2021. – № 2. – С. 19-23.

Тренди 2020: 20 прогнозів для ресторанного бізнесу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://borysov.com.ua/uk/blog/biznes/trendy-2020-20-prognoziv-dlya-restorannogo-biznesu.

Холодницька А. В. Актуальні тенденції розвитку креативних індустрій в Україні в умовах глобалізації / А. В. Холодницька // Економіка та суспільство. – 2018. – № 14. – С. 151-158.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-15

Як цитувати

Холодницька, А., & Костюк, І. (2022). КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(27), 140–148. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-3(27)-140-148

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА