СУТНІСНА ТА СТРУКТУРНА ХАРАКТЕРИСТИКА КРЕАТИВНОГО КЛАСТЕРА
Ключові слова:
креативні індустрії; кластери; креативність; креативний простір; креативний кластер; ре- віталізаціяАнотація
Стаття присвячена сутнісній та структурній характеристиці креативного кластера як одного з видів органі-
зації креативного простору. З метою чого в роботі досліджено сутність креативного кластера на основі вивчення
понять «кластер» та «креативність». З врахуванням розуміння даних дефініцій, а також наведених різноманітних
поглядів як вітчизняних, так і закордонних учених щодо поняття «креативний кластер», запропоноване власне тлума-
чення цієї категорії. Розглянуті цілі та задачі креативних кластерів у процесі їх формування та функціонування, наве-
дені ознаки креативних кластерів. Також у межах цієї статті були виокремлені структурні елементи креативних
кластерів та з’ясовано переваги та позитивні наслідки їх функціонування та розвитку на певній території.
Посилання
Мельник Л. Г. Экономика и информация: экономика информации и информация в эконо-
мике: энциклопедический словарь / Л. Г. Мельник. – Сумы : ИТД «Университетская книга»,
– 384 с.
Конопліцький В. А. Економічний словник. Тлумачно-термінологічний / В. А. Конопліць-
кий, Г. І. Філіна. – К. : КНТ, 2007. – 580 с.
Самійленко Г. М. Креативна економіка: теоретичні засади та особливості її функціону-
вання в умовах становлення нової економіки / Г. М. Самійленко // Проблеми і перспективи еко-
номіки та управління. – 2020. – № 2 (22). – С. 31-42.
Simon Evans. Creative clusters: key concepts [Electronic resource] / Simon Evans. – Accessed
mode: http://creativeclusters.com/clusters.dreamhosters.com/?page_id=1599.
The geography and creativity / De Propris L., Chapain, C., Cooke, P., Macneill S., Mateos –
Garcia, J. – NESTA, UK., 2009. – Report 27.
De Propris L. Creative Clusters and Governance: The dominance of the Hollywood Film Cluster
/ De Propris L., Hypponen L. // Creative Cities, Cultural Clusters and Local Development / Cooke,
P. and Lazzeretti, L. – Cheltenham: Edward Elgar, 2008. – Pp. 258-286.
Florida R. The Rise of the Creative Class [Electronic resource] / Florida, R. // The Washington
Monthly. – May, 2002. – Pр. 15-25. – Accessed mode: https://www.os3.nl/_media/2011-
/richard_florida_-_the_rise_of_the_creative_class.pdf.
Давимука С. А. Креативний сектор економіки: досвід та напрями розбудови : монографія
/ С. А. Давимука, Л. І. Федулова. – Львів, 2017. – 528 с.
Potts J. Art & innovation: an evolutionary economic view of the creative [Electronic resource] /
Potts J. ; Unesco observatory, faculty of architecture, building and planning, the university of melbourne
refereed e-journal. – 2007. – Accessed mode: http://sutanto.staff.uns.ac.id/files/2008/09/art_innovation.pdf.
Strategies for Creative Places. LDA, 2005.
Emerging industries Report on the methodology for their classification and on the most active, significant
and relevant new emerging industrial sectors. Extension of the European Cluster Observatory, Promoting
better policies to develop world class clusters in Europe Contract N°71/PP/ENT/CIP/11/N04C031
[Electronic resource]. – Accessed mode: http://www.emergingindustries.eu/Upload/CMS/Docs/
Emerging_industries_methodology.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).