Перспективні напрями трансформації організаційної культури закладів вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2022-2(30)-7-19Ключові слова:
вища освіта; організаційна культура; інновації; модель Гумбольдта, На- полеонівська модель; англо-американська модельАнотація
У статті досліджено особливості трьох традиційних академічних моделей «ідеального типу» викладання та досліджень, пов’язаних із національною культурою та державною освітою в галузі освіти. Розглянуто сутність і роль інновацій у забезпеченні конкурентоспроможності університетів на сучасному ринку освітніх послуг. У статті проаналізовано Модель Томаса Дж. Пітерса, що відрізняє чотири типи культур залежно від того, як вони впливають на інновації, дії, контроль або гармонію культури в організації. Проведене дослідження дало можливість виокремити та обґрунтувати напрями трансформацій в організаційній культурі для забезпечення конкурентоспроможності та інноваційного розвитку навчальних закладів.
Посилання
Program „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza” [Electronic resource] / Ministerstwo Edukacji i Nauki. – 2022. – Accessed mode: https://www.gov.pl/web/edukacjai-nauka/program-inicjatywa-doskonalosci--uczelnia-badawcza.
Le Feuvre. Disciplinary Barriers between the Social Sciences and Humanities / Le Feuvre, Nicky, Metso, Milka // Comparative Report: The Impact of the Relationship between the State and the Higher Education and Research Sectors on Interdisciplinarity in Eight European Countries, European Commission and University of Hull, Sagesse, Toulouse, 2005.
Mckeown M. The Truth About Innovation / M. Mckeown. – 1st edition. – Pearson Education Canada, 2008. – 264 c.
Grishnova O. A. Evaluation of university management as a tool to increase their competitiveness [Electronic resource] / O. A., Grishnova N. A. Azmuk, O. V. Kuklin //
Bulletin of national academy of sciences of the Republic of Kazakhstan. – 2019. – Vol. 6, № 382. – Рp. 169-177. – Accessed mode: https://www.researchgate.net/publication/338137095_FLEXIBLE_TECHNOLOGIES_OF_UNIVERSITY_MANAGEMENT_AS_A_
TOOL_TO_INCREASE_THEIR_COMPETITIVENESS.
Peters T. J. Management Decision / T. J. Peters // Business Policy in Action. – 1993. – Vol. 31, no 6.
Stanczyk S. Innowacyjna kultura organizacyjna [Electronic resource] / S. Stanczyk. – 2004. – Accessed mode: https://www.researchgate.net/publication/305770910_Innowacyjna_kultura_organizacyjna.
Drozdová M. New Business Model of Educational Institutions / M. Drozdová // E+M Ekonomie a Management. – 2008. – Vol. 1, no. 1. – Рp. 60-68.
Bryde D. Improving HEI Productivity and Performance through Project Management / D. Bryde, D. Leighton // Educational Management, Administration & Leadership. – 2009. – Vol. 37, no. 5. – Рp. 705-721.
Hintea C. The Reform of the Higher Education Public Administration Programs in the Context of Public Administration Reform in Romania / C. Hintea, D. Ringsmuth, C. Mora // Transylvanian Review of Administrative Sciences. – 2006. – Vol. 16E. – Pp. 40-46.
Considine M. The End of the Line? Accountable Governance in the Age of Networks / M. Considine // Partnerships and Joined-up Services. Governance. – 2002. –
Vol. 15, no. 1. – Pp. 15-32.
Pulford B. D. The influence of advice in a virtual learning environment / B. D. Pulford // British Journal of Educational Technology. – 2011. – Vol. 42(1). – Рр. 31–39.
Walczyk J. Obstacles to instructional innovation according to college science and mathematics faculty / J. Walczyk, L. Ramsey, P. Zha // Journal of Research in Science Teaching. – 2007. – Vol. 44(1). – Рр. 85–106.
Yalcinalp S. Ontology and taxonomy design and development for personalised webbased learning systems / S. Yalcinalp, Y. Gulbahar // British Journal of Educational Technology. – 2010. – Vol. 41(6). – Рр. 883–896.
Chang Zhu. Organizational culture and instructional innovations in higher education: Perceptions and reactions of teachers and students [Electronic resource] /
Chang Zhu. – 2014. – Accessed mode: https://www.researchgate.net/publication/264974461_Organizational_culture_and_instructional_innovations_in_higher_education_Perceptions_and
_reactions_of_teachers_and_students.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).