Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері розважальних послуг на початкових стадіях реалізації проєкту в умовах цифровізації
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2022-3(31)-48-57Ключові слова:
рекламні інструменти; інтернет-реклама; сфера розважальних послуг; клуб віртуальної реальності; реалізація проєктуАнотація
У статі було розглянуто особливості застосування деяких маркетингових інструментів у сфері розважальних послуг в умовах цифровізації на початкових стадіях реалізації проєкту на прикладі клубу віртуальної реальності «Dive VR». Було розглянуто роль та основні види рекламних інструментів при реалізації розважальних проєктів. Проаналізовано сучасні маркетингові інструменти, що доцільно використовувати для рекламування послуг в умовах цифровізації. Досліджено тенденції інтернет-реклами в Україні та проаналізовано її динаміку. Виявлено,
що в України зростає обсяг реклами в Інтернеті, як одного із ключових напрямків реклами. Визначено особливості реалізації проєктів у сфері розважальних послуг на прикладі клубу віртуальної реальності «Dive VR» та внесено пропозиції щодо успішної промоції.
Посилання
Красовська О. Ю. Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент комунікації підприємства / О. Ю. Красовська // Проблеми системного підходу в економіці. – 2018. – С. 67-71.
Мунтян І. В. Особливості та перспективи розвитку ринку реклами в Україні / І. В. Мунтян // Економіка харчової промисловості. – 2019. – № 11. – С. 89-92.
Романенко Л. Ф. Інтернет-реклама: її види та інструменти / Л. Ф. Романенко // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. – 2017. – № 1. – С. 71-73.
Турчин Л. Сучасні тренди Інтернет-маркетингу / Л. Турчин, В. Островерхов // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2019. – № 24. – С. 75-85.
Trattner C. Social Stream Marketing on Facebook: A Case Study / C. Trattner, F. Kappe // International Journal of Social and Humanistic Computing (IJSHC). – 2012. –
Рр. 86-103.
Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2022. Всеукраїнська Рекламна Коаліція [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vrk.org.ua/ad-market/.
Шиндировський І. М. Використання глобальної мережі Інтернет у бізнесі / І. М. Шиндировський // Підприємництво і торгівля: збірник наук. праць. – 2018. – Вип. 22. – С. 132-135.
Мальчик М. М. Реклама в інтернеті: теоретичний аналіз та особливості / М. М. Мальчик, І. П. Адасюк // Journal of Lviv Polytechnic National University Series of
Economics and Management Issues. – 2021. – Т. 5, № 1. – С. 75-85.
Крайнюченко О. Ф., Полтавцев В. О. Використання оптимальної системи інтернет-маркетингу в діяльності підприємства / О. Ф. Крайнюченко, В. О. Полтавцев // Молодий вчений. – 2018. – № 6(58). – С. 203-207.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).