Інноваційні підходи до управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств у сфері e-commerce
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-3(35)-71-81Ключові слова:
конкурентоспроможність; електронна комерція; інноваційний розвиток; диджиталізація; цифрові технології; торговельний бізнес; комерційна діяльність; ритейлАнотація
У статті досліджено підходи до дефініції «конкурентоспроможність підприємства». Виділено внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено зв’язок між конкурентоспроможністю та інноваційністю підприємств у сфері електронної комерції. Розглянуто перспективи використання інноваційних підходів до управління конкурентоспроможністю підприємств у сфері електронної комерції. Сформовано етапи процесу управління конкурентоспроможністю підприємств електронної комерції. Розглянуто підходи до управління конкурентоспроможністю підприємств, а також ідентифіковано загальні та специфічні принципи управління конкурентоспроможністю. Розглянуто специфічні вимоги до оцінки конкурентоспроможності підприємств електронної комерції.
Посилання
Krupina, S., Yablonska, N. (2016). Systema upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva [Management system of enterprise competitiveness]. Naukovyi visnyk Odeskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu – Scientific Bulletin of Odessa National Economic University, 4, 133–143.
Fatkhutdinov, R., Osovska, H. (2009). Upravlinnia konkurentozdatnistiu orhanizatsii: pidruchnyk [Management of the organization's competitiveness]. Kondor.
Volontyr, L.O. (2019). Tekhnolohii elektronnoi komertsii yak zasib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [Electronic commerce technologies as a means of increasing the competitiveness of enterprises]. Suchasni problemy i perspektyvy rozvytku obliku, analizu i kontroliu v umovakh hlobalizatsii ekonomiky: materialy KhI Mizhnar. naukovo-prakt. konf. molodykh naukovtsiv, aspirantiv, zdobuvachiv i studentiv – Modern problems and prospects for the development of accounting, analysis and control in the conditions of economic globalization: materials of the XI International. scientific and practical conf. of young
scientists, post-graduate students, applicants and students (pp. 188–189).
Kasych A., Hlushchenko D. (2016). Teoretychni ta praktychni aspekty upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva [Theoretical and practical aspects of enterprise’s competitiveness management]. Ekonomika ta derzhava – Economics and the state, 11, 65–70.
Synihovets, O.M. (2012). Stratehichne upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva [Strategic management of enterprise’s competitiveness]. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti – Bulletin of the economy of transport and industry, 39, 275–278.
Bokovets, V.V., Ivanchenko, H.V. (2017). Vybir stratehii upravlinnia korporatsiieiu v konteksti zabezpechennia yii efektyvnosti i masshtabnosti rozvytku [Choosing a corporation management strategy in the context of ensuring its efficiency and scale of development]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky – Bulletin of the Khmelnytskyi National University. Series: Economic Sciences, 2(1), 145–148.
Andriian, I.H. (2023) Stratehichne upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva [Strategic management of enterprise’s competitiveness]. Aktualni problemy
efektyvnoho sotsialno-ekonomichnoho rozvytku Ukrainy: poshuk molodykh: zb. nauk. pr. KhII vseukr. student. naukovo-prakt. konf. – ctual problems of effective social and economic development of Ukraine: search for young people: coll. of science Ave. XII All-Ukrainian. student. scientific and practical conference (pp. 19–26).
Balyk, U.O., Kolisnyk, M.V. (2014). Elektronna komertsiia yak element systemy svitovoho hospodarstva [Electronic commerce as an element of the world economy system]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Lohistyka – Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic". Logistics, (814), 11–19.
Valovodiuk, A.S. (2023). Teoretychni zasady upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva na mizhnarodnomu rynku [Theoretical principles of managing the competitiveness of the enterprise on the international market]. Aktualni problemy efektyvnoho sotsialnoekonomichnoho rozvytku Ukrainy: poshuk molodykh: zb. nauk. pr. KhII vseukr. student. naukovo-prakt. konf. – Actual problems of effective social and economic development of Ukraine: search for young ones: coll. of science Ave. XII All-Ukrainian. student. scientific and practical conference (pp. 178-187).
Ivanova, N., Kublitska, O., Krupitsa, I., Dybchuk, L., Koval, K., Hanieieva, T. (2021). Peculiarities of the E-commerce Development in the Conditions of Digital Economy. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 21(12), 193-202.
Ivanova, N., Kublitska, O. (2023). Tsyfrovizatsiia maloho ta serednoho pidpryiemnytstva: marketynhovo-lohistychni rishennia v sferi elektronnoi komertsii
[Digitization of small and medium-sized enterprises: marketing and logistics solutions in the field of electronic commerce]. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia – Problems and prospects of economics and management, (2(34)), 101–116.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).