Брендингові технології у створенні сильного бренду
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-1(37)-9-23Ключові слова:
бренд; брендинг; попит; конкурентоспроможність; цільовий ринок; споживачі; споживацькі пріоритетиАнотація
Розглянуто умови ефективного формування і просування брендів, які мають враховувати фактори макро- і мікросередовища, а також фактори внутрішнього середовища фірми. Підкреслено важливість формування сильних брендів для забезпечення конкурентоспроможності фірм та їх економічного зростання. Охарактеризовано матеріальну й емоційну складові бренду, взаємодія яких створює синергетичний ефект впливу на споживачів, що підвищує його значущість. Розглянуто зміну споживацьких настроїв широких верств населення в умовах воєнного стану та необхідність врахування за таких умов нових викликів та загроз при розробці брендів. Підтверджено необхідність дотримання відповідності обіцянок бренду експлуатаційним характеристикам товару для забезпечення довготривалого існування бренду на ринку. Доведено, що відправною точкою реалізації брендингових технологій має бути всебічний аналіз експлуатаційних характеристик товару, привабливість його споживчих властивостей, що є основою створення сильного бреду. Наведено основні характеристики найбільш поширених брендингових технологій, розкрито їхню сутність та особливості. Розглянуто узагальнену схему створення бренду з відповідними етапами, що формалізує порядок реалізації брендингових технологій.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).