Брендингові технології у створенні сильного бренду

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-1(37)-9-23

Ключові слова:

бренд; брендинг; попит; конкурентоспроможність; цільовий ринок; споживачі; споживацькі пріоритети

Анотація

Розглянуто умови ефективного формування і просування брендів, які мають враховувати фактори макро- і мікросередовища, а також фактори внутрішнього середовища фірми. Підкреслено важливість формування сильних брендів для забезпечення конкурентоспроможності фірм та їх економічного зростання. Охарактеризовано матеріальну й емоційну складові бренду, взаємодія яких створює синергетичний ефект впливу на споживачів, що підвищує його значущість. Розглянуто зміну споживацьких настроїв широких верств населення в умовах воєнного стану та необхідність врахування за таких умов нових викликів та загроз при розробці брендів. Підтверджено необхідність дотримання відповідності обіцянок бренду експлуатаційним характеристикам товару для забезпечення довготривалого існування бренду на ринку. Доведено, що відправною точкою реалізації брендингових технологій має бути всебічний аналіз експлуатаційних характеристик товару, привабливість його споживчих властивостей, що є основою створення сильного бреду. Наведено основні характеристики найбільш поширених брендингових технологій, розкрито їхню сутність та особливості. Розглянуто узагальнену схему створення бренду з відповідними етапами, що формалізує порядок реалізації брендингових технологій.

Біографії авторів

Валерій Ільчук, Національний університет «Чернігівська політехніка»

доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики

Ірина Лисенко, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-16

Як цитувати

Ільчук, В. ., & Лисенко, І. (2024). Брендингові технології у створенні сильного бренду. Проблеми і перспективи економіки та управління, (1 (37), 9–23. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-1(37)-9-23

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ