Напрями трансформації маркетингових стратегій підприємств в умовах цифровізації

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-1(37)-45-61

Ключові слова:

цифровізація; цифровий маркетинг; маркетингова стратегія; диджитал- інструменти

Анотація

У статті розглянуто сучасні напрями розвитку цифрових технологій. Визначено способи застосування штучного інтелекту, доповненої та віртуальної реальності, аналітичних та криптотехнологій у маркетинговій діяльності та маркетингових стратегіях підприємств. Проаналізовано напрями використання технологій штучного інтелекту в маркетинговій діяльності. Систематизовано та наведено ключові характеристики основних цифрових трендів для подальшого практичного їх застосування. Зроблено висновок щодо необхідності комплексного підходу при використанні маркетингових стратегій, залежно від особливостей та характеристик підприємства, сфери його діяльності та цільової аудиторії.

Біографії авторів

Юлія Олифіренко, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат наук з державного управління, доцент кафедри менеджменту та адміністрування

Іван Олифіренко, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант кафедри менеджменту та адміністрування

Олександр Біланенко, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант кафедри менеджменту та адміністрування

Посилання

Belova, T.H., Voitovych, N.Yu. (2019). Suchasni trendy u marketynhovomu seredovyshchi pidpryiemstva [Modern trends in the marketing environment of the enterprise]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo – Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Series: International economic relations and the world economy, 23, 16. http://www.visnykeconom.

uzhnu.uz.ua/archive/23_1_2019ua/5.pdf.

Busselot, E. (2024). Piat prychyn, chomu hiperpersonalizatsiia maie buty chastynoiu vashoi marketynhovoi stratehii [Five reasons why hyper-personalization should be part of your marketing strategy]. https://gofromagazine.com/pyat-prichin-chomu-giperpersonalizacziyamaye-buti-chastinoyu-vashoyi-marketingovoyi-strategiyi.html.

Vasyltsiv, N.M., Rozhko, N.Ya. (2018). Suchasni trendy digital-marketynhu [Modern trends of digital marketing]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, 15, 232–236. https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/36.pdf.

Visim trendiv marketynhu u 2023 rotsi [Eight marketing trends in 2023]. (2024). https://genius.space/lab/8-trendiv-marketingu-na-2023-rik.

Holovchuk, Yu.O., Dybchuk, L.V., Serednytska, L.P. (2022). Kontent-marketynh yak stratehiia prosuvannia na rynok ta poshyrennia posluh [Content marketing as a strategy of promotion to the market and distribution of services]. Ekonomika ta derzhava – Economy and state, (4), 69–75. https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.4.69.

Hnitetskyi, Ye.V., Lebedenko, S.O., Lymar, O.S. (2023). Marketynh u metaprostori [Marketing in metaspace]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and digital technologies, 7(2), 119-136. https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/306.

Marchuk, O.O. (2018). Tsyfrovyi marketynh yak innovatsiinyi instrument upravlinnia [Digital marketing as an innovative management tool]. Ekonomika i suspilstvo – Economy and society, (17), 296–299. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-17-43.

Mostova, A.D. (2018). Poniattia heimifikatsii ta yii rol u marketynhu [The concept of gamification and its role in marketing]. Yevropeiskyi vektor ekonomichnoho rozvytku – European vector of economic development, (1), 96–106. http://nbuv.gov.ua/UJRN/ever_2018_1_11.

Obikhod, S., Matveiev, M., Boiko, V. (2023). Digital-marketynh v umovakh tsyfrovizatsii suchasnykh biznes protsesiv [Digital marketing in conditions of digitization of

modern business processes]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, 50. https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2439.

Sychova, O., Osypenko, N., Petrishyna, T. (2023). Tsyfrovyi marketynh yak instrument staloho rozvytku biznesu [Digital marketing as a tool for sustainable business development]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, (50). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-32.

Uholkova, O.Z. (2021). Tsyfrovyi marketynh i sotsialni merezhi [Digital marketing and social networks]. Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku – Management and entrepreneurship in Ukraine: stages of formation and development problems, (3(1)), 146-152. https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journalpaper/2021/jun/23786/menedzhment121-148-154.pdf.

Khaminich, S.Yu., Sokol, P.M., Babich, A.D. (2019). Digital-marketynh yak suchasnyi zasib prosuvannia tovariv ta posluh [Digital marketing as a modern means of promoting goods and services]. Derzhava ta rehiony. Seriia : Ekonomika ta pidpryiemnytstvo – State and regions. Series:

Economy and entrepreneurship, (6), 45-50. http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_6_11.

Digital-trendy na 2023 rik [Digital trends for 2023]. https://ua-retail.com/2023/01/digital-trendi-na-2023-rik.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-31

Як цитувати

Олифіренко, Ю. . ., Олифіренко, І., & Біланенко, О. . . (2024). Напрями трансформації маркетингових стратегій підприємств в умовах цифровізації. Проблеми і перспективи економіки та управління, (1 (37), 45–61. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-1(37)-45-61

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ