Розробка антикризової стратегії діяльності компаній готельного бізнесу в умовах воєнного стану
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-1(37)-109-121Ключові слова:
готельний бізнес; сфера гостинності; заклади тимчасового розміщення та організації харчування; антикризова стратегія; релокація бізнесу; оптимізація бізнес-проце- сів; скорочення витратАнотація
Стаття присвячена вивченню впливу сучасних викликів на показники діяльності підприємств готельного бізнесу, виявленню чинників, що стримують їхній розвиток та ключових аспекти та сценарії розробки антикризової стратегії, зорієнтованої на особливості провадження
діяльності в умовах воєнного стану. Виокремлені такі компоненти антикризової стратегії, як безпека перебування відвідувачів, багатофункціональний персонал, перепрофілювання діяльності, впровадження інноваційних диджитал-технологій, оновлення сайту. зміна маркетингової, перегляд постачальників, зміна кадрової стратегії, підвищення соціальної відповідальності бізнесу, впровадження екологічних інновацій, запровадження мобільних послуг, продумане розселення відвідувачів, яке дасть можливість економити на комунальних послугах, а також дасть змогу оптимізувати час на обслуговування номерів.
Посилання
Alieshuhina, N., Zelenska, O. (2023). Antykryzovyi menedzhment v zakladakh restorannoho hospodarstva v umovakh rosiisko-ukrainskoi viiny [Anti-crisis management in restaurants in the conditions of the Russian-Ukrainian war]. Naukovyi visnyk Polissia – Polissya Scientific Bulletin, (1 (26)), 202-210.
Bezruchko, L.S., Bilous, S.V. (2023). Hotelne hospodarstvo Ukrainy v umovakh viiny: suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku [The hotel industry of Ukraine in the conditions of war: current state and prospects for development]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society,
(47). https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2145.
Horban, V.K. (2020). Rozvytok industrii hostynnosti v Ukraini [Development of the hospitality industry in Ukraine]. Suchasni tekhnolohii menedzhmentu, informatsiine, finansove ta oblikove zabezpechennia rozvytkuekonomiky v umovakh yevrointehratsii [Modern management technologies, information, financial and accounting support for the development of the economy in the conditions of European integration]: Materials of the All-Ukraine. science and
practice conf. (Cherkasy, April 16-17, 2020) (pp. 509-512). Skhidnoievropeiskyi universytet ekonomiky i menedzhmentu.
Danylenko-Kulchytska, V.A. (2022). Vplyv viiny na hotelno-restorannyi biznes Ukrainy [The impact of the war on the hotel and restaurant business of Ukraine]. Industriia turyzmu i hostynnosti v Tsentralnii ta Skhidnii Yevropi – Tourism and hospitality industry in Central and Eastern Europe, (6), 19-23. https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-6-3.
Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy [State Statistics Service of Ukraine]. (n.d.). https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/oper_new.html.
Dnistrianska, N., Kushniruk, H., Chaika, I. (2023). Pobudova brendu robotodavtsia u hotelnii industrii: rol piar-diialnosti [Building an employer brand in the hotel industry: the role of public relations]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, (52). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-52-34.
Rezultaty diialnosti hoteliv za pershe pivrichchia 2023 r. [Results of hotel operations for the first half of 2023]. https://ocinka.in.ua/analitychni-dani-hotelnoho-rynku-u-2023.
Samodai, V., Rybalchenko, S., Oryshchenko, Ye. (2022). Antykryzove upravlinnia hotelnym pidpryiemstvom v umovakh viiny [Anti-crisis management of a hotel enterprise in war conditions]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, (44). https://economyandsociety. in.ua/index.php/journal/article/view/1805.
Kholodnytska, A., Kostiuk, I. (2021). Kreatyvnist yak draiver rozvytku restorannoho biznesu v umovakh nevyznachenosti biznes-seredovyshcha [Creativity as a driver of restaurant business development in conditions of uncertainty of the business environment]. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia – Problems and prospects of economics and management, (3 (27)), 140-148.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).