Стратегічні орієнтири фінансового забезпечення цифрової трансформації туристичного бізнесу
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-1(37)-250-262Ключові слова:
диджиталізація туризму; цифрова трансформація туристичного бізнесу; туроператор; тревел-блогер; інтерлайн; інтернет-бронюванняАнотація
Інформатизація зумовлює впровадження перспективних моделей туристичного бізнесу. Ідея статті полягає у висвітленні компонентної структури віртуального сектору туристичного бізнесу. Визначено позитивний вплив глобалізації на інформатизацію туристичного бізнесу.
Доведено, що процес інформатизації туризму сприяє появі нових форм і методів обслуговування туристів. Представлена компонентна структура віртуального сектору туристичного бізнесу включає підсистему створення туристичного продукту в міжнародному туризмі, підсистему
його реалізації, підсистему мотивації, підсистеми ІТ-технологій для туроперейтингу та професійних комунікацій. Подано приклади тревел-блогерів та їхніх продуктів.
Посилання
Bezuhlyi, I. V. (2019). Napriamy vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii v turyzmi [Directions of using information technologies in tourism]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi – Problems of the systemic approach in economics, (4), 200-207. http://psaejrnl. nau.in.ua/journal/4_72_1_2019_ukr/29.pdf.
Bezuhlyi, I.V. (2019). Faktor vykorystannia system avtomatyzovanoho upravlinnia hotelem [The factor of using automated hotel management systems]. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia – Eastern Europe: Economy, Business and Management, 5(22), 274-279. http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/22_2019/40.pdf.
Bondarenko, R.M. (2023). Dydzhytalizatsiia: naukovo-metodychni pidkhody do vyznachennia [Digitalization: scientific and methodical approaches to definition]. Halchynski chytannia: zb. mater. mizhnar. nauk. konf. - Galchy readings: coll. the mother international of science conf. (pp. 34-36). NISD. https://doi.org/10.53679/NISS-confproceed.2023.
Havryliuk, O.V. (2021). Pantemichna kryza yak katalizator turystychnoi industrii [The pandemic crisis as a catalyst for the tourism industry]. Zbirnyk naukovykh prats ChDTU. Seriia: ekonomichni nauky – A collection of scientific works of ChDTU. Series: economic sciences, (60), 22-29. https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2155.
Dzhedzhula, O.M., Volontyr, L. O. (2021). Didzhytalizatsiia yak osnovnyi faktor rozvytku industrii hostynnosti u krainakh Yevrosoiuzu [Digitalization as the main factor in the development of the hospitality industry in the EU countries]. Ekonomika. Finansy. Menedzhment: aktualni pytannia nauky i praktyky – Economy. Finances. Management: topical issues of science and practice, (3), 194-210.
Dubyna, M.V., Kozlianchenko, O.M. (2019). Kontseptualni aspekty doslidzhennia sutnosti didzhytalizatsii ta yii roli v rozvytku suchasnoho suspilstva [Conceptual aspects of the study of the essence of digitization and its role in the development of modern society]. Problemy ta perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia – Problems and prospects of economics and management, (3(19)), 21-32. DOI: 10.25140/2411-5215-2019-3(19)-21-32.
Mazaraki, A.A. (Ed.) (2016). Innovinh v turyzmi [Innovation in tourism]. Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t.
Kyfiak, V.F., Kyfiak, O.V. (2020). Didzhytalizatsiia protsesiv rozvytku turystychnykh destynatsii u zakhidnoukrainskykh rehionakh [Digitization of the development processes of tourist destinations in Western Ukrainian regions]. Visnyk Ternopilskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu – Bulletin of the Ternopil National Economic University, 2, 162-173.
Morokhovych, V.S., Kashka, M.Yu., Talapa, S.Yu. (2021). Tekhnolohiiani draivery rozvytku turystychnykh posluh. [Technological drivers of the development of tourist services]. Visnyk Lvivskoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu. Ekonomichni nauky - Bulletin of the Lviv University of Trade and Economics. Economic sciences, 65, 53-58.
Popelo, O.V., Tarasenko, A.V. (2023). Rozvytok tsyfrovykh innovatsii na rynku kredytnykh posluh Ukrainy [Development of digital innovations in the market of credit services of Ukraine]. Biznes Inform – Business Inform, (3), 108-114.
Kholiavko, N., Tarasenko, A., Kolotok, M. (2022). Tendentsii dydzhytalizatsii svitovoho rynku finansovykh posluh [Digitalization trends of the global market of financial services]. Naukovyi visnyk Polissia – Scientific Bulletin of Polissia, (1(24), 124–142. https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-1(24)-124-142.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).