Формування структурно-логічної моделі вдосконалення стратегічного управління
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-3(39)-50-58Ключові слова:
стратегічне управління; структурно-логічна модель; адаптивність; цифрові технології; корпоративна культура; оптимізація процесів; конкурентоспроможність; управлінські рішення; ризики; стійкістьАнотація
У статті досліджено процес формування структурно-логічної моделі вдосконалення стратегічного управління як важливого інструменту для підвищення адаптивності та ефективності організації в умовах динамічних змін та невизначеності. Представлена модель інтегрує ключові компоненти стратегічного планування, управлінського аналізу та ухвалення рішень, що сприяє досягненню стратегічних цілей. Особливу увагу приділено ролі цифрових технологій та корпоративної культури в оптимізації управлінських процесів, підвищенні прозорості та мінімізації ризиків. Результати дослідження можуть бути застосовані для розробки адаптивних управлінських стратегій у різних галузях, забезпечуючи організаціям можливість зміцнити свої конкурентні позиції.
Посилання
Костьов'ят Г. Вектори розвитку стратегічного управління в умовах цифрової трансформації [Електронний ресурс] / Г. Костьов'ят, В. Рогов // Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом. Економічні науки. – 2024. – Вип. 3(75). – С. 20-26. – Режим доступу: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66489.
Гойчук В. Вплив цифрової трансформації на СТРАТЕГІЧНЕ управління людським капіталом / В. Гойчук, Н. Любомудрова // Via Economica. – 2024. – № 5. – С. 28-35. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8559/2024-5-4.
Мороз О. С. Людські ресурси в умовах цифровізації економіки [Електронний ресурс] / О. С. Мороз // Приазовський економічний вісник. – 2020. – № 6 (23). – С. 195-199. – Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/vypusk-6-23.
Гриценко А. А. Цифровізація як сучасний тренд економічного та суспільного розвитку [Електронний ресурс] / А. А. Гриценко // Цифрова економіка : зб. матеріалів ІІ Нац. наук.-метод. конф., 17–18 жовт. 2019 р., м. Київ. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 685–690. – Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2018/31495/ZE_2019_188.pdf?sequence=1.
Горбаньова Л. Вплив цифрової трансформації бізнесу на механізми корпоративного управління [Електронний ресурс] / Горбаньова Л. // Український економічний часопис. – 2024. – № 4. – С. 5-10. – Режим доступу: https://journals.dpu.kyiv.ua/index.php/economy/article/view/332.
Дергачова Г. М. Цифрова трансформація бізнесу: сутність, ознаки, вимоги та технології [Електронний ресурс] / Г. М. Дергачова, Я. О. Колешня // Економічний вісник НТУУ "КПІ". – 2020. – № 17. – С. 280-290. – Режим доступу: https://ev.fmm.kpi.ua/ article/view/216367.
Дащенко Н. М. Соціально відповідальне управління персоналом підприємства в умовах цифровізації економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Дащенко // Бізнес Інформ. – 2020. – № 4. – C. 424-432. – Режим доступу: https://www.business-inform.net/article/ ?year=2 020&abstract=2020_4_0_424_432.
Гринько Т. Стратегічне управління підприємством в умовах цифрової економіки [Електронний ресурс] / Т. Гринько, Т. Гвініашвілі, М. Каліберда // Економіка та суспіль-ство. – 2023. – № 50 – Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/ 371547242_STRATEGICNE_UPRAVLINNA_PIDPRIEMSTVOM_V_UMOVAH_CIFROVOI_EKONOMIKI/fulltext/6489cdf57fcc811dcdce13b4/STRATEGICNE-UPRAVLINNA-PIDPRIEMSTVOM-V-UMOVAH-CIFROVOI-EKONOMIKI.pdf.
Панчук А., Малькова К. Теоретичні основи формування цифрової стратегії підприємств / А. Панчук, К. Малькова // Економіка та суспільство. – 2021. – № 34. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-34-76.
Чернявський І. Стратегічні сценарії розвитку цифрової трансформації управління підприємств в нових економічних реаліях [Електронний ресурс] / І. Чернявський, О. Гудзь, М. Гадицький // Економіка, менеджмент та бізнес. – 2024. – № 2. – Режим доступу: https://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2958.
Innovative transformation of a financial institution in the context of digitalisation and its impact on social conflict management [Electronic resource] / R. Yankovoi, R. Stadniichuk, H. Zhosan, O. Garafonova, I. Biriukov // Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. – 2024. – Vol. 2(55). – Pp. 75–88. DOI: 10.55643/fcaptp.2.55.2024.4386.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).