Роль комунікаційного менеджменту в забезпеченні ефективності роботи розподілених команд
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-3(39)-121-131Ключові слова:
комунікаційний менеджмент; ефективність; проєктні команди; менеджмент проєктів; мотивування; лідерствоАнотація
У статті розглянуті питання, пов’язані з діяльністю розподілених проєктних команд, причому особлива увага приділена питанням впливу комунікативного менеджменту. У сучасному світі інформація стає найціннішим ресурсом, а від оперативності її отримання та опрацювання. Поширення методологій гнучкого управління проєктами (еджайлу) приділяє особливу увагу налагодженню комунікацій як усередині проєктних команд, так і з зовнішніми стейкхолдерами, зокрема замовниками. Комунікаційний менеджмент відіграє важливу роль у мотивуванні
членів розподілених команд, виконуючи функцію так званого «гігієнічного фактору». У роботі проаналізовано ті чинники, що супроводжують виникнення кризових ситуацій у проєктній роботі. Розглянуто методичний підхід передачі комунікаційних обов’язків від фахівців із комунікації до рядових працівників (структура «активних ролей спілкування працівників» - AECR). Підкреслено роль цифровізації в забезпеченні роботи розподілених команд та визначено три основні типи працівників-комунікаторів, які має брати до уваги менеджер при побудові комунікаційної
стратегії при роботі з розподіленими проєктними командами.
Посилання
Баранецька А. Д. Інформаційно-комунікаційний менеджмент: кризові практики / А. Д. Баранецька // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. – 2021. – № 32. – С. 112–119.
Чередниченко В. Комунікативний менеджмент в стратегії розвитку підприємства / В. Чередниченко // Економіка та суспільство. – 2022. – № 42. DOI: https://doi.org/10.32782/ 2524-0072/2022-42-89.
Бебик В. М. Інфокомунікаційний менеджмент: поняття і типологія / В. М. Бебик // International relations, part “Political sciences”. – 2017. – № 13.
Dubrovina N. Evaluation of Quality of Services and Management in the Healthcare System / N. Dubrovina, M. Azhazha, T. Nestorenko // International Relations 2020: Current issues of world economy and politics : proceedings of scientific works from the 21th International Scientific Conference, Bratislavа, 3–4 December 2020. – [S. l.]. – P. 174–185.
Ажажа М. А. Комунікаційний менеджмент як чинник підвищення ефективності публічного управління та адміністрування / М. А. Ажажа, О. О. Фурсін, О. М. Вен-гер // Humanities studies. – 2021. – № 86. – С. 127–137.
Бардась А. В. Еволюція вербальних інструментів управлінської комунікації в контексті концепції диглосії / А. В Бардась, К. С. Богач, А. В Дудник, О. В.Казимиренко // Економічний вісник Дніпровської політехніки. – 2021. – № 4. – С. 99-105.
Socio-Emotional Leadership Style as Implementation of Situational Leadership Communication in the Face of Radical Change / A. Mulyana, M. Ridaryanthi, S. Faridah, F. H. Umarella, E. Endri // Academic Journal of Interdisciplinary Studies. – 2022. – № 11. – Рр. 150-161.
Бардась А.В. Лідерство як чинник групової динаміки всередині організації / А. В. Бардась, О. Є. Бардась, К. С. Богач, А. В. Дудник // Економічний вісник Дніпровської політехніки. - 2023. – № 1. – С. 90-103.
Global Virtual Team Communication, Coordination, and Performance Across Three Peer Feedback Strategies / M. J. McLarnon, V. Taras, M. B. Donia, T. A. O'Neill, D. Law, P. Steel // Canadian Journal of Behavioural Science. – 2019. – № 51(4). – Рр. 207-218.
Manko B. A. Success factors in managing remote work: a global perspective / B. A. Manko, J. Rosiński // Organizacja i Zarządzanie: kwartalnik naukowy. – 2021. – Vol. 1, No. 53. – Рр. 41-56.
Who Leads More and Why? A Mediation Model from Gender to Leadership Role Occupancy / A.S.H. Bark, J. Escartín, S.C. Schuh, R.V. Dick // Journal of Business Ethics – 2015. – Vol. 139(3). – Рp. 473-483.
Madsen V. T. The big idea of employees as strategic communicators in public relation / V. T. Madsen, J. W. M. Verhoeven // Big ideas in public relations research and practice / eds. Frandsen F., Johansen W., Tench R., Romenti S. – Bingley: Emerald Publishing Limited, 2019. – Vol. 4, Advances in Public Relations and Communication Management. – Рp. 143–162.
Madsen T. Active Employee Communication Roles in Organizations: A Framework for Understanding and Discussing Communication Role Expectations / T. Madsen, W. M. Verhoeven // International Journal of Strategic Communication. – 2022. – № 16(1). – Рp. 91-110.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).