Роль репутаційного капіталу в процесі управління проєктами

Автор(и)

  • Марина Кужель Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна https://orcid.org/0000-0003-3708-7712
  • Світлана Клименко Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна https://orcid.org/0000-0001-9418-7360
  • Любов Дзюбенко Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна http://orcid.org/0000-0002-2775-8853

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-43-52

Ключові слова:

репутаційний капітал; управління проєктами; бізнес-репутація; імідж; нематеріальні активи; лояльність клієнтів

Анотація

У статті досліджено вплив репутаційного капіталу як важливого стратегічного ресурсу на процес управління проєктами в сучасних умовах швидко змінюваного ринку та невизначеності. Зазначено, що позитивний імідж організації відіграє визначальну роль у формуванні довіри між учасниками проєкту, різними стейкхолдерами, що, безперечно, є важливим чинником для забезпечення високої продуктивності та успішної реалізації проєктів. Розглянуто вплив високого рівня репутації на можливості для залучення необхідних фінансових ресурсів, заохочення висококваліфікованих кадрів, підвищення лояльності клієнтів та партнерів, а також оптимізацію ризиків, які пов'язані з реалізацією проєктів. Розроблено рекомендації щодо більш ефективного застосування впливу репутаційного капіталу на різні етапи життєвого циклу проєкту в майбутньому.

Біографії авторів

Марина Кужель, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

кандидат економічних наук, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва

Світлана Клименко, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

кандидат економічних наук, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва

Любов Дзюбенко, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана


кандидат економічних наук, доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва

Посилання

Батенко Л. Забезпечення зрілості управління проектами: методичні підходи та практична реалізація / Л. Батенко, А. Лєзіна, В. Москалюк // Економічний аналіз. – 2020. – Том 30. – № 1, Частина 1. – С. 22-37.

Грабчак В. І. Сутність поняття «репутація підприємства» та її складових / В. І. Грабчак // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 10. – С. 313–318.

Дерев’янко О. Г. Репутаційні аспекти капіталізації підприємства / О. Г. Дерев’янко // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. – 2019. – Вип. 6 (140). – С. 67–71.

Завербний А. С. Проблеми та перспективи застосування репутаційного менеджменту українськими підприємствами за умов зовнішньоекономічної діяльності / А. С. Завербний, Ю. Н. Шпак, О. Я. Побурко // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 41. – С. 80-86.

Нестеренко О. О. Методологія формування обліково-звітної інформації про соціально-репутаційний капітал фінансових установ. / О. О. Нестеренко, К. Г. Сердюков //Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. –2019. –Вип. 1. – С. 15–25. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2019_1_4.

Озарко К. С. Роль репутаційного менеджменту в розвитку підприємств: проблеми та перспективи у трансформаційних періодах / К. С. Озарко // Економіка та суспільство. – 2020. – № 42). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-20.

Проєктний менеджмент: практикум / Л. А. Азьмук, Л. П. Батенко, І. В. Кубарєва, А. В. Лєзіна, В. В. Ліщинська ; за заг. ред. Л. П. Батенко. – Київ : КНЕУ, 2021. – 158 с.

Пушак Я. Я. Корпоративна репутація як ключовий вектор підвищення рівня економічної безпеки. / Я. Я. Пушак, А. С Завербний // Соціально-правові студії. 2020. випуск 2 (8). – С. 130-136.

Цибульська Е. І., Монастирський Г. О. Репутаційний капітал як чинник формування вартості підприємства [Електронний ресурс] / Е. І. Цибульська, Г. О. Монастирський // Бізнес навігатор: науково-виробничий журнал, 2019, Випуск 2(52) – Режим доступу: http://business-navigator.ks.ua/journals/2019/52_2_2019/5.pdf.

Project Management Institute. “A guide to the project management body of knowledge (PMBOK® guide)–Seventh edition and the standard for project management”. Project Management Institute, 2021. – 368 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Як цитувати

Кужель, М., Клименко, С., & Дзюбенко, Л. (2024). Роль репутаційного капіталу в процесі управління проєктами. Проблеми і перспективи економіки та управління, (4 (40), 43–52. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-43-52

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ