Роль репутаційного капіталу в процесі управління проєктами
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-43-52Ключові слова:
репутаційний капітал; управління проєктами; бізнес-репутація; імідж; нематеріальні активи; лояльність клієнтівАнотація
У статті досліджено вплив репутаційного капіталу як важливого стратегічного ресурсу на процес управління проєктами в сучасних умовах швидко змінюваного ринку та невизначеності. Зазначено, що позитивний імідж організації відіграє визначальну роль у формуванні довіри між учасниками проєкту, різними стейкхолдерами, що, безперечно, є важливим чинником для забезпечення високої продуктивності та успішної реалізації проєктів. Розглянуто вплив високого рівня репутації на можливості для залучення необхідних фінансових ресурсів, заохочення висококваліфікованих кадрів, підвищення лояльності клієнтів та партнерів, а також оптимізацію ризиків, які пов'язані з реалізацією проєктів. Розроблено рекомендації щодо більш ефективного застосування впливу репутаційного капіталу на різні етапи життєвого циклу проєкту в майбутньому.
Посилання
Батенко Л. Забезпечення зрілості управління проектами: методичні підходи та практична реалізація / Л. Батенко, А. Лєзіна, В. Москалюк // Економічний аналіз. – 2020. – Том 30. – № 1, Частина 1. – С. 22-37.
Грабчак В. І. Сутність поняття «репутація підприємства» та її складових / В. І. Грабчак // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 10. – С. 313–318.
Дерев’янко О. Г. Репутаційні аспекти капіталізації підприємства / О. Г. Дерев’янко // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. – 2019. – Вип. 6 (140). – С. 67–71.
Завербний А. С. Проблеми та перспективи застосування репутаційного менеджменту українськими підприємствами за умов зовнішньоекономічної діяльності / А. С. Завербний, Ю. Н. Шпак, О. Я. Побурко // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 41. – С. 80-86.
Нестеренко О. О. Методологія формування обліково-звітної інформації про соціально-репутаційний капітал фінансових установ. / О. О. Нестеренко, К. Г. Сердюков //Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. –2019. –Вип. 1. – С. 15–25. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2019_1_4.
Озарко К. С. Роль репутаційного менеджменту в розвитку підприємств: проблеми та перспективи у трансформаційних періодах / К. С. Озарко // Економіка та суспільство. – 2020. – № 42). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-20.
Проєктний менеджмент: практикум / Л. А. Азьмук, Л. П. Батенко, І. В. Кубарєва, А. В. Лєзіна, В. В. Ліщинська ; за заг. ред. Л. П. Батенко. – Київ : КНЕУ, 2021. – 158 с.
Пушак Я. Я. Корпоративна репутація як ключовий вектор підвищення рівня економічної безпеки. / Я. Я. Пушак, А. С Завербний // Соціально-правові студії. 2020. випуск 2 (8). – С. 130-136.
Цибульська Е. І., Монастирський Г. О. Репутаційний капітал як чинник формування вартості підприємства [Електронний ресурс] / Е. І. Цибульська, Г. О. Монастирський // Бізнес навігатор: науково-виробничий журнал, 2019, Випуск 2(52) – Режим доступу: http://business-navigator.ks.ua/journals/2019/52_2_2019/5.pdf.
Project Management Institute. “A guide to the project management body of knowledge (PMBOK® guide)–Seventh edition and the standard for project management”. Project Management Institute, 2021. – 368 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).