Цифровий маркетинг як детермінанта активізації міжнародних бізнес-процесів торго-вельних підприємств

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-88-99

Ключові слова:

маркетинг; цифровий маркетинг; цифрові інструменти; бізнес-процеси; торговельні підприємства; міжнародний ринок

Анотація

У статті досліджено особливості використання цифрового маркетингу для активізації міжнародних бізнес-процесів торговельних підприємств. Обґрунтовано, що вибір цифрових маркетингових інструментів залежить від цілей і потреб підприємства, виду його діяльності, масштабу та доступних ресурсів. Означено, що основна мета цифрового маркетингу полягає у приверненні уваги цільової аудиторії, залученні її до взаємодії з брендом, підвищенні обізнаності про продукти чи послуги, стимулюванні продажів та забезпеченні високоякісної підтримки клієнтів. Досліджено види маркетингу, які найбільш використовуються в сучасному просуванні товарів та послуг на міжнародних ринках, що дозволило сформувати переваги та недоліки кожного з видів. Обґрунтовано, що інструменти цифрового маркетингу не є універсальними, а їхня результативність значною мірою залежить від активності та зацікавленості цільової аудиторії.

 

Біографії авторів

Ігор Лисогор, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант кафедри менеджменту та державної служби

 

Олександр  Біланенко, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант кафедри менеджменту та адміністрування

 

 

Посилання

Search Engine Journal [Electronic resource]. – Accessed mode: https://www.searchenginejournal.com/category/news/?ver=seo

Марчук О. О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління / О. О. Марчук // Економіка і суспільство. – 2018. – № 17. – С. 296–299.

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України [Елект-ронний ресурс]. – 2024. – Режим доступу: https://vrk.org.ua/news-events/2024/updated-forecasts2024.html.

Попело О. Цифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підпри-ємства на міжнародні ринки / О. Попело, І. Лисогор // Проблеми і перспективи економіки та управління. № 2(34), 2023. С. 117-129. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-2(34)-117-129.

Суворова С. Г. Вплив цифрового маркетингу на підвищення конкурентоспроможності вітчизняного бізнесу / С. Г. Суворова, Ю. М. Карпенко // Економічний простір. – 2023. – № 184. – С. 164-168. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/184-29.

Уголькова О. З. Цифровий маркетинг та соціальні мережі / О. З. Уголькова // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – № 3, ч. 1. – С. 146–152. DOI: https://doi.org/10.23939/smeu2021.01.146.

Хамініч С. Ю. Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, А. Д. Бабіч // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2019. – № 6. – С. 45–50.

Який тип цифрового маркетингу найкращий? 8 переваг цифрового маркетингу для компаній [Електронний ресурс] // ІС Studio. – 2022. – Режим доступу: https://icstudio.online/post/yakij-tip-cifrovogo-marketingu-najkrashchij-8-perevag-cifrovogo-marketingu-dlya-kompanij.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Як цитувати

Лисогор, І. ., & Біланенко, О. . (2024). Цифровий маркетинг як детермінанта активізації міжнародних бізнес-процесів торго-вельних підприємств. Проблеми і перспективи економіки та управління, (4 (40), 88–99. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-88-99

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА