Цифровий маркетинг як детермінанта активізації міжнародних бізнес-процесів торго-вельних підприємств
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-88-99Ключові слова:
маркетинг; цифровий маркетинг; цифрові інструменти; бізнес-процеси; торговельні підприємства; міжнародний ринокАнотація
У статті досліджено особливості використання цифрового маркетингу для активізації міжнародних бізнес-процесів торговельних підприємств. Обґрунтовано, що вибір цифрових маркетингових інструментів залежить від цілей і потреб підприємства, виду його діяльності, масштабу та доступних ресурсів. Означено, що основна мета цифрового маркетингу полягає у приверненні уваги цільової аудиторії, залученні її до взаємодії з брендом, підвищенні обізнаності про продукти чи послуги, стимулюванні продажів та забезпеченні високоякісної підтримки клієнтів. Досліджено види маркетингу, які найбільш використовуються в сучасному просуванні товарів та послуг на міжнародних ринках, що дозволило сформувати переваги та недоліки кожного з видів. Обґрунтовано, що інструменти цифрового маркетингу не є універсальними, а їхня результативність значною мірою залежить від активності та зацікавленості цільової аудиторії.
Посилання
Search Engine Journal [Electronic resource]. – Accessed mode: https://www.searchenginejournal.com/category/news/?ver=seo
Марчук О. О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління / О. О. Марчук // Економіка і суспільство. – 2018. – № 17. – С. 296–299.
Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України [Елект-ронний ресурс]. – 2024. – Режим доступу: https://vrk.org.ua/news-events/2024/updated-forecasts2024.html.
Попело О. Цифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підпри-ємства на міжнародні ринки / О. Попело, І. Лисогор // Проблеми і перспективи економіки та управління. № 2(34), 2023. С. 117-129. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-2(34)-117-129.
Суворова С. Г. Вплив цифрового маркетингу на підвищення конкурентоспроможності вітчизняного бізнесу / С. Г. Суворова, Ю. М. Карпенко // Економічний простір. – 2023. – № 184. – С. 164-168. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/184-29.
Уголькова О. З. Цифровий маркетинг та соціальні мережі / О. З. Уголькова // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – № 3, ч. 1. – С. 146–152. DOI: https://doi.org/10.23939/smeu2021.01.146.
Хамініч С. Ю. Digital-маркетинг як сучасний засіб просування товарів та послуг / С. Ю. Хамініч, П. М. Сокол, А. Д. Бабіч // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2019. – № 6. – С. 45–50.
Який тип цифрового маркетингу найкращий? 8 переваг цифрового маркетингу для компаній [Електронний ресурс] // ІС Studio. – 2022. – Режим доступу: https://icstudio.online/post/yakij-tip-cifrovogo-marketingu-najkrashchij-8-perevag-cifrovogo-marketingu-dlya-kompanij.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).