Формування маркетингових стратегій сталого розвитку територіальних громад

Автор(и)

  • Олеся  Хохуляк Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна http://orcid.org/0000-0003-0778-5501

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-130-137

Ключові слова:

територіальні громади; сталий розвиток; маркетинг; територія; стратегія, позиціонування

Анотація

У статті представлено наукове обґрунтування та теоретико-методичні засади формування маркетингових стратегій сталого розвитку територіальних громад. Охарактеризовано роль маркетингу території для забезпечення сталого розвитку територіальних громад. Проаналізовано основні тенденції розвитку маркетингових стратегій у територіальному управлінні, включаючи позиціонування територіальних громад як ключову функцію. Визначено важливість врахування якісних і кількісних показників у процесі позиціонування та запропоновано методи адаптації класичних маркетингових стратегій до умов територіальних громад. Доведено, що маркетинг території в сучасних умовах має ґрунтуватися на створенні та впровадженні маркетингової стратегії сталого розвитку територіальних громад, яка передбачає залучення та активну взаємодію всіх стейкхолдерів розвитку території.

 

Біографія автора

Олеся  Хохуляк, Київський національний університет будівництва і архітектури

кандидат економічних наук, доцент, докторант

 

 

Посилання

Кotler P. Marketing Places Europe: How to Attract Investments, Industries, Residents and Visitors to Cities, Communities, Regions, and Nations in Europe / P. Кotler, C. Asplund, I. Rein, D. Haider. – London: Financial Times Prentice Hall, 1999.

Устік Т. В. Маркетинг регіонів як складова стратегії сталого розвитку: виклики, перспективи та інструментарій / Т.В. Устік // Український журнал прикладної економіки та техніки. – 2024. – Том 9. – № 2. – С. 28–32.

Шкуратов О.І. Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств / О.І. Шкуратов, І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорона навколишнього середовища: [зб. наук. пр.]: [У 2 ч.]. – Київ : ДУ «ІЕПСР НАНУ», 2012. – Ч.2. – С. 214–218.

Kotler P. Marketing Management Analysis, Planning, and Control. P. Kotler. – Pren-tice-Hall, Upper Saddle River. – 1967. – 628 p.

Fassin Y. The Reasons Behind Non-Ethical Behaviour in Business and Entrepreneur-ship / Y. Fassin // Journal of Business Ethics. – 2005. – Vol. 60. – № 3. – P. 265-279.

McKenna R. Relationship Marketing / R. McKenna. – N.Y. : Addison-Wesley, 1991.

Гуменюк А. Територіальний маркетинг як напрям підвищення конкуренто-спроможності підприємств / А. Гуменюк, О. Гарматюк // Економіка та суспільство. – 2021. – № 31. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-31-49.

Kotler P. Marketing Management (15th ed.). / P. Kotler, K. Keller. –London : Pearson Education, 2016. – 696 p.

Shevchuk S.M.Marketing aspects of image formation and investment attractiveness of territories and enterprises / S.M. Shevchuk, V.V. Dobrianska, N.P. Myskovets, M.O. Kokhan, T.V. Shepel // International Journal of Economics and Business Administration. – 2020. – Vol. 8(2). – Pр. 229-239.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Як цитувати

Хохуляк, О. . (2024). Формування маркетингових стратегій сталого розвитку територіальних громад. Проблеми і перспективи економіки та управління, (4 (40), 130–137. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-130-137

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА РОЗВИТКУ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ РЕГІОНУ