Формування маркетингових стратегій сталого розвитку територіальних громад
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-4(40)-130-137Ключові слова:
територіальні громади; сталий розвиток; маркетинг; територія; стратегія, позиціонуванняАнотація
У статті представлено наукове обґрунтування та теоретико-методичні засади формування маркетингових стратегій сталого розвитку територіальних громад. Охарактеризовано роль маркетингу території для забезпечення сталого розвитку територіальних громад. Проаналізовано основні тенденції розвитку маркетингових стратегій у територіальному управлінні, включаючи позиціонування територіальних громад як ключову функцію. Визначено важливість врахування якісних і кількісних показників у процесі позиціонування та запропоновано методи адаптації класичних маркетингових стратегій до умов територіальних громад. Доведено, що маркетинг території в сучасних умовах має ґрунтуватися на створенні та впровадженні маркетингової стратегії сталого розвитку територіальних громад, яка передбачає залучення та активну взаємодію всіх стейкхолдерів розвитку території.
Посилання
Кotler P. Marketing Places Europe: How to Attract Investments, Industries, Residents and Visitors to Cities, Communities, Regions, and Nations in Europe / P. Кotler, C. Asplund, I. Rein, D. Haider. – London: Financial Times Prentice Hall, 1999.
Устік Т. В. Маркетинг регіонів як складова стратегії сталого розвитку: виклики, перспективи та інструментарій / Т.В. Устік // Український журнал прикладної економіки та техніки. – 2024. – Том 9. – № 2. – С. 28–32.
Шкуратов О.І. Використання інструментів екологічного маркетингу в господарській діяльності аграрних підприємств / О.І. Шкуратов, І.С. Воронецька // Економіка природокористування і охорона навколишнього середовища: [зб. наук. пр.]: [У 2 ч.]. – Київ : ДУ «ІЕПСР НАНУ», 2012. – Ч.2. – С. 214–218.
Kotler P. Marketing Management Analysis, Planning, and Control. P. Kotler. – Pren-tice-Hall, Upper Saddle River. – 1967. – 628 p.
Fassin Y. The Reasons Behind Non-Ethical Behaviour in Business and Entrepreneur-ship / Y. Fassin // Journal of Business Ethics. – 2005. – Vol. 60. – № 3. – P. 265-279.
McKenna R. Relationship Marketing / R. McKenna. – N.Y. : Addison-Wesley, 1991.
Гуменюк А. Територіальний маркетинг як напрям підвищення конкуренто-спроможності підприємств / А. Гуменюк, О. Гарматюк // Економіка та суспільство. – 2021. – № 31. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-31-49.
Kotler P. Marketing Management (15th ed.). / P. Kotler, K. Keller. –London : Pearson Education, 2016. – 696 p.
Shevchuk S.M.Marketing aspects of image formation and investment attractiveness of territories and enterprises / S.M. Shevchuk, V.V. Dobrianska, N.P. Myskovets, M.O. Kokhan, T.V. Shepel // International Journal of Economics and Business Administration. – 2020. – Vol. 8(2). – Pр. 229-239.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).