Стратегічний менеджмент та розвиток креативних індустрій: українські реалії

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2025-1(41)-159-166

Ключові слова:

стратегічний менеджмент; креативні індустрії; індустрія гостинності; соціокультурний розвиток

Анотація

У статті визначено, що стратегічний менеджмент у сучасних реаліях постає як процес, за допомогою якого здійснюється взаємодія організації з її оточенням: складним, багатокомпонентним, швидкозмінюваним. Дослідження стану культури та креативних індустрій під час війни виявило, що креативні індустрії зазнали суттєвих негативних наслідків, але водночас з’ясовано, що креативні індустрії мають шанс стати двигуном відновлення України після війни. Доведено, що креативні індустрії та індустрія гостинності як вектор економічного розвитку країни мають забезпечити соціокультурний та економічний розвиток регіонів в їхній стратегічній меті.

 

Біографії авторів

Наталія Воробйова, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри артменеджменту та івент-технологій

Світлана Гаврилюк, Університет економіки та права "КРОК"

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри туризму

Посилання

Втрати та напрями порятунку туристичного бізнесу України і умовах війни [Електронний ресурс] / О. Бордун, В. Шевчук, В. Монастирський, О. Лучка // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2022. – Вип. 62. – Режим доступу: URL:https://geography.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/02/Bordun-Visnuk_Univer_Economics-stattya-22.pdf.

Національна економічна стратегія 2030 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://nes2030.org.ua/?fbclid=IwAR2n7HwFWa2nptw7alD__If6j8neTGLRaMJOXyV1OQcmCf34NHsjAXiw9YM#rec246061582.

Стан культури та креативних індустрій під час війни - результати дослідження від Українського культурного фонду та МКІП України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ucf.in.ua/news/11082022.

Українське суспільство в умовах війни. 2022 : колективна монографія / С. Дембіцький, О. Злобіна, Н. Костенко та ін.; за ред. член.-кор. НАН України, д. філос. н. Є. Головахи, д. соц. н. С. Макеєва. – Київ : Інститут соціології НАН України, 2022. – 410 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-16

Як цитувати

Воробйова, Н. ., & Гаврилюк, С. . (2025). Стратегічний менеджмент та розвиток креативних індустрій: українські реалії. Проблеми і перспективи економіки та управління, (1(41), 159–166. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2025-1(41)-159-166

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА