Технології цифрового маркетингу в діяльності банківських установ
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2025-1(41)-446-455Ключові слова:
банківська сфера; банківські послуги; маркетинг; цифровізація; цифрові технології; цифровий маркетинг; штучний інтелектАнотація
У статті розглянуто основні теоретико-прикладні аспекти використання сучасних маркетингових цифрових технологій у діяльності банківських установ. Визначено та охарактеризовано специфіку функціонального, технологічного та комплексного підходів. Розглянуто сучасні трендові інструменти цифрового маркетингу у банківській сфері. Відповідно до рейтингу популярності щодо використання в банківській сфері проаналізовано сутність штучного інтелекту, хмарних технологій та великих даних як сучасних інструментів цифрового маркетингу. Розглянуто пріоритетні напрямки розвитку цифрового маркетингу на основі вищеназваних інструментів, такі як social media marketing, контент-маркетинг, нативна реклама, автоматизація маркетингу, відео-маркетинг та ін. Для ефективного застосування цифрового маркетингу як інструменту забезпечення розвитку банківського бізнесу запропоновано сукупність управлінських дій, що включає в себе наступні етапи: формування та координація цілей, вибір цільової аудиторії та формування портрету споживача, формування шляху покупця та його поведінки, розробка маркетингового плану, моніторинг зворотного зв’язку, метрика та коригування.
Посилання
Окландер М. А. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу / М. А. Окландер, O. O. Романенко // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – 2015. – № 12. – С. 362–371.
Дибчук Л. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі маркетингових комунікацій / Л. В. Дибчук // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. Серія: Економічні науки. – 2018. – № 21. – С. 106–111.
Бабаченко Л. В., Москаленко В. А., Марченко А. О. Сучасні тенденції застосування інструментів digitalmarketing в діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Бабаченко, В. А. Москаленко, А. О. Марченко // Вісник аграрної науки Причорномор'я. – 2019. – Вип. 4 (104). – С. 20-29. – Режим доступу: http://dspace.mnau.edu.ua/ jspui/handle/123456789/6787.
Марчук О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління / О. Марчук // Економіка і суспільство. – 2018. – Вип. 17. – С. 296-299.
Капінус Л. В. Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг / Л. В. Капінус, В. Ю. Шиліна, О. О. Лелека // Київський економічний науковий журнал. – 2023. – № 1. – С. 15-21.
Рубан В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання / В. Рубан // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2017. – Вип. 2-2(08). – С. 20-25.
Digital-маркетинг в умовах війни: тренди та головні виклики [Електронний ресурс] // UAmaster. 11.04.2025. – Режим доступу: https://blog.uamaster.com/digital-marketyng-v-umovah-vijny-trendy-ta-golovni-vyklyky/.
Маркетингова стратегія під час війни та воєнного стану [Електронний ресурс] // Dinanta marketing. – Режим доступу: https://dinanta.com/blog/marketing-during-war.
Discover the consumer trends taking over 2024. GWI [Electronic resource]. – Ac-cessed mode: https://www.gwi.com/connectinghedots?utm_campaign=FY24_CC_ALL_GL_CTD&utm_ source=Kepios_articles&utm_medium=Web.
5 трендів інтернет-маркетингу в 2024 році [Електронний ресурс] // KeepinCRM. 30.03.2025. – Режим доступу: https://keepincrm.com/onlinemarketing-trends-2024.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).