ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИННОГО БРЕНДА

Автор(и)

  • В. Л. Пазюк Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна

Ключові слова:

бренд, формування бренда, ефективність бренда, соціальна спрямованість бренда

Анотація

Стаття присвячена визначенню ефективності винного бренда. Розкрито соціальну спрямованість бренда, послідовність його формування. Зазначено основні фактори, що впливають на ефективність винного бренда. Визначено підґрунтя для створення винного бренда. Доведено, що ефективність винного бренда залежить як від приросту прибутку, завдяки його наявності, так і складових витрат, пов’язаних з формуванням та просуванням бренда.

Біографія автора

В. Л. Пазюк, Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів

здобувач

Посилання

Аакер Д. Создание сильных брендов / Д. Аакер. – М. : Изд. дом Гребенникова, 2003. –380 с.

Галузева програма розвитку виноградарства та виноробства України на період до 2025 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.pravo-law.kiev.ua/15653.html.

Гэд Т. Создай свой бренд / Т. Гэд, А. Розенкрейц ; пер. с англ. и под ред. И. В. Андреевой. – СПб. : Нева, 2004. – 191 с.

Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость : пер. с англ. / П. Дойль ; под ред. Ю. Н. Катуревского. – СПб. : Питер, 2001. – 480 с.

Дэвис С. М. Управление активами торговой марки: секреты успешных брендов : пер. с англ. / Скотт М. Дэвис. – СПб. : Питер, 2001. – 272 с. – (Маркетинг для профессионалов).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-26

Як цитувати

Пазюк, В. Л. (2021). ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИННОГО БРЕНДА. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(3), 171–175. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/63104

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА