РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ВИННОГО БРЕНДА

Автор(и)

  • В. П. Ільчук Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
  • В. Л. Пазюк Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна

Ключові слова:

державне регулювання реклами, реклама, бренд, інструмент, види, функції, цільова аудиторія

Анотація

Проаналізовано значення та роль реклами у формуванні винного бренда, її сприйняття свідомістю людини. Це дозволяє говорити про рекламу як про найбільш ефективний інструмент дії на споживачів у процесі формування винного бренда.

Біографії авторів

В. П. Ільчук, Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів

д-р екон. наук

В. Л. Пазюк, Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів

здобувач

Посилання

Аветісян К. П. Дослідження стану та розвитку ринку маркетингових сервісів в Україні / К. П. Аветісян, Н. В. Крук // Збірник наукових праць Буковинського університету. Економічні науки. – Чернівці : Книги–XXI, 2015. – С. 36–45.

Головкіна Н. В. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій: огляд / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 2. – С. 20–24.

Гребень И. Тренды социальных медиа 2014 [Электронный ресурс] / И. Гребень. – Режим доступа : http://www.marketing –ua.com/topics.php?topicId=24.

Джоунс Дж. Ф. Роль рекламы в создании сильных брендов / Дж. Ф. Джоунс. – М. : Вильямс, 2005. – 496 с.

Донцов А. И. Экономические результаты рекламной восприимчивости / А. И. Донцов, А. Н. Овчаренко. – М. : Эксмо, 2007. – 608 с.

Кобринь С. С. Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби [Електронний ресурс] / С. С. Кобринь. – Режим доступу : http://vuzlib.com.ua/articles/book/37708-Reklama_jak_neсіnovijj_metod/1.html.

Огилви Д. Огилви о рекламе / Д. Огилви ; пер. с англ. А. Гостевой, Т. Новиковой. – М. : Эксмо, 2003. – 229 с.

Про рекламу [Електронний ресурс] : Закон України. – Режим доступу :

http://www.1pyku.com/zakon_o_reklame.html.

Україномовний розділ відкритої багатомовної мережевої енциклопедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// uk.wikipedia.org/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-27

Як цитувати

Ільчук, В. П., & Пазюк, В. Л. (2021). РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ВИННОГО БРЕНДА. Проблеми і перспективи економіки та управління, (2(2), 64–69. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/65161

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА