РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ВИННОГО БРЕНДА
Ключові слова:
державне регулювання реклами, реклама, бренд, інструмент, види, функції, цільова аудиторіяАнотація
Проаналізовано значення та роль реклами у формуванні винного бренда, її сприйняття свідомістю людини. Це дозволяє говорити про рекламу як про найбільш ефективний інструмент дії на споживачів у процесі формування винного бренда.Посилання
Аветісян К. П. Дослідження стану та розвитку ринку маркетингових сервісів в Україні / К. П. Аветісян, Н. В. Крук // Збірник наукових праць Буковинського університету. Економічні науки. – Чернівці : Книги–XXI, 2015. – С. 36–45.
Головкіна Н. В. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій: огляд / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 2. – С. 20–24.
Гребень И. Тренды социальных медиа 2014 [Электронный ресурс] / И. Гребень. – Режим доступа : http://www.marketing –ua.com/topics.php?topicId=24.
Джоунс Дж. Ф. Роль рекламы в создании сильных брендов / Дж. Ф. Джоунс. – М. : Вильямс, 2005. – 496 с.
Донцов А. И. Экономические результаты рекламной восприимчивости / А. И. Донцов, А. Н. Овчаренко. – М. : Эксмо, 2007. – 608 с.
Кобринь С. С. Реклама як неціновий метод конкурентної боротьби [Електронний ресурс] / С. С. Кобринь. – Режим доступу : http://vuzlib.com.ua/articles/book/37708-Reklama_jak_neсіnovijj_metod/1.html.
Огилви Д. Огилви о рекламе / Д. Огилви ; пер. с англ. А. Гостевой, Т. Новиковой. – М. : Эксмо, 2003. – 229 с.
Про рекламу [Електронний ресурс] : Закон України. – Режим доступу :
http://www.1pyku.com/zakon_o_reklame.html.
Україномовний розділ відкритої багатомовної мережевої енциклопедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// uk.wikipedia.org/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).