ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СУЧАСНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Д. С. Кулієва Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів,, Україна

Ключові слова:

система, маркетинг, менеджмент, туризм, аналіз, туристичний продукт, туристичне підприємство

Анотація

Досліджено та узагальнено теоретичні аспекти маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві. Проаналізовано останні публікації і дослідження формування та напрямів використання маркетингового менеджменту на сучасному підприємстві. Визначено поняття маркетингу і менеджменту як окремих знань для більш глибокого розуміння поняття «маркетинговий менеджмент». Висвітлено роль та необхідність застосування маркетингового менеджменту для ефективної діяльності сучасного туристичного підприємства в ринкових умовах та в умовах глобалізації економіки.

Біографія автора

Д. С. Кулієва, Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів,

здобувач

Посилання

Белявцев М. Маркетинговий менеджмент / М. Белявцев, В. Воробйов, В. Кузнецов. – К.,

– 407 с.

Біловодська О. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / О. Біловодська. – К. : Знання,

– 332 с.

Войчак А. Маркетинговий менеджмент / А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 1998. – 268 с.

Комарницький І. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / І. Комарницький. – Львів :

Апріорі, 2007. – 132 с.

Маркетинговий менеджмент : підручник / Ф. Котлер, К. Келлер, А. Павленко та ін. – К. :

Хімджест, 2008.

Маркетинговий менеджмент / за ред. Л. Балабанової. – К. : Знання, 2004. – 354 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-27

Як цитувати

Кулієва, Д. С. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СУЧАСНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми і перспективи економіки та управління, (2(2), 169–173. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/65551

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА