ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Н. С. Михайлюк Чернігівський національний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

фінансова стабільність, маркетинг, впровадження маркетингу, планування, програма, сільськогосподарське підприємство

Анотація

Розглянуто механізм забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише за умови якісного маркетингового планування. Розроблено програму впровадження маркетингу в діяльність сільськогосподарського підприємства, яка містить відповідні алгоритми.

Біографія автора

Н. С. Михайлюк, Чернігівський національний технологічний університет

канд. екон. наук


Посилання

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс. – СПб. : Вільямс, 1998. – 1056 с.

Колз Р. Маркетинг сельскохозяйственной продукции / Л. Колз Ричард, Н. Ул. Джозеф. –М. : Колос, 2000. – 508 с.

Воскобійник Ю. П. Стратегічні напрями удосконалення маркетингу овочів та картоплі вУкраїні / Ю. П. Воскобійник // Агроінком. – 2013. – № 10–12. – С. 7–11.

Гайдуцький П. І. Аграрний ринок: уроки і завдання / П. І. Гайдуцький // Економіка АПК. – 2002. – № 5. – С. 3–9.

Калінчик М. В. Маркетингові організації виробників сільськогосподарської продукції в Україні / М. В. Калінчик // Вісник ХНТУСГ. Серія: Економічні науки. – Х., 2014. – Вип. 149. – С. 11–16.

Койдан Н. С. Кооперация – путь интеграции Украины в мировую экономику / Н. С. Койдан // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» : науковий збірник. – Чернігів : Черніг. нац. технол. ун-т, 2013. – № 4 (70). – С. 75–83.

Месель-Веселяк В. Я. Аграрна реформа і організаційно-економічні трансформації в сільському господарстві / В. Я. Месель-Веселяк // Економіка АПК. – 2010. – № 4. – С. 3–18.

Онищенко О. М. Оцінка сучасного стану аграрних трансформацій в Україні / О. М. Онищенко // Вісник ХДАУ. – 2001. – № 5. – С. 52–57.

Реформування та розвиток підприємств агропромислового виробництва / під ред. В. Г. Рижкова. – К. : ІАЕ, 1999. – 532 с.

Соловйов І. О. Науково-практичні основи агромаркетингу : [навч. посіб.] / І. О. Соловйов, М. М. Степанова. – Херсон : Атлант, 2002. – 108 с.

Юрчишин В. В. Науково-методологічні та організаційні основи розвитку системи управління аграрним сектором економіки / В. В. Юрчишин // Економіка АПК. – 2003. – № 1. – С. 17–25.

Михайлюк Н. С. Сталий розвиток сільського господарства України / Н. С. Михайлюк, І. В. Михайлюк // Ukraine – EU. Modern technology, business and law : collection of international scientific paper : in 2 part. Part 2. Modern engineering. Sustainable development. Innovation in social work: philosophy, psychology, sociology. Current problems of legal science and practice. – Chernihiv : CNUT, 2015. – Р. 100–103.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-27

Як цитувати

Михайлюк, Н. С. (2021). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (4(4), 146–153. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/76075

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА