СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
державне управління, залізничний транспорт реформування, стратегія, євроінтеграціяАнотація
На основі аналізу сучасного стану залізничної галузі визначено проблеми залізничного комплексу України. Доведено, що загальна тенденція до зниження показників українських залізниць обумовлена бойовими діями на Сході країни в 2014 році. Обґрунтовано необхідність формування єдиного державної стратегії розвитку залізничного транспорту в Україні. Досліджено нормативно-правові акти, що визначають основу реформування системи управління галуззю та подальшої її демонополізації. Визначено ключові напрямки розвитку залізничної галузі відповідно до Транспортної стратегії України на період до 2020 року, Державної цільової програми реформування залізничного транспорту України на 2010–2019 роки та особливості сучасного стану залізничної галузі. Доведено, що реалізація зазначених ключових напрямків надасть змогу відновити співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями, західними партнерами, забезпечить стабільне та ефективне функціонування залізничного транспорту, що є необхідною умовою для забезпечення обороноздатності, національної безпеки і цілісності держави.Посилання
Удосконалення організаційно-управлінської роботи на підприємствах залізничного транспорту : навч. посіб. / Г. Ф. Арбузов та ін. – Х. : УкрДАЗТ, 2007. – 178 с.
Михайличенко К. М. Удосконалення механізмів реформування та розвитку залізничного транспорту в контексті реалізації структурних реформ в галузі : аналітична записка [Електронний ресурс] /
К. М. Михайличенко, О. В. Собкевич ; Національний інститут стратегічних досліджень. – Режим доступу : http://www.niss.gov.ua/articles/1662.
Федяй Н. О. Сучасний стан державного стратегічного управління розвитком залізничного транспорту / Н. О. Федяй // Х ювілейна Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми економіки та управління на залізничному транспорті». – Режим доступу : http://www.ekuzt.gov.ua/node/28.
Дейнека О. Г. Теоретичні підходи до державної стратегії розвитку залізничного транспорту / О. Г.Дейнека, О. О. Міщенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – 2008. – Вип. 24. – С. 214–216.
Про залізничний транспорт [Електронний ресурс] : Закон України від 04.07.1996 № 273/96-ВР. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/273/96-%D0%B2%D1%80.
Про природні монополії [Електронний ресурс] : Закон України від 20.04.2000 № 1682-III. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1682-14.
Фінансові результати 2014 року [Електронний ресурс] / Укрзалізниця. – Режим доступу : http://www.uz.gov.ua/about/investors/.
Про схвалення Транспортної стратегії України на період до 2020 року [Електронний ресурс] : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.10.2010 № 2174-р. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2174-2010-%D1%80.
Основні напрями розвитку та реформ [Електронний ресурс] / Міністерство інфраструктури України. – Режим доступу : http://mtu.gov.ua/content/strategiya-2015.html.
Про затвердження Державної цільової програми реформування залізничного транспорту на 2010–2019 роки [Електронний ресурс] : Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2009 № 1390. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1390-2009-%D0%BF.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).