Фактор діджиталізації туристичної реклами
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-2(34)-130-142Ключові слова:
діджиталізація, SEO-оптимізація, туристична реклама, копирайтинг, рекламне зверненняАнотація
Для оцінки ефективності реклами в туризмі запропоновано окремо оцінювати економічний та комунікативний аспекти Узагальнено фактори, які впливають на оцінку економічної ефективності туристичної реклами. Наведено популярні напрями для написання рекламних статей в туризмі. Висвітлено ідеї заголовків сторінок туристичного сайту чи статей. Подано маркетингові інструменти, які впливають на комунікативну ефективність туристичної реклами.
Рекомендовані електронні сервіси для пошуку ключових слів рекламних туристичних текстів.
Наведені правила візуальної оптимізації сайту. Сформульовані вимоги щодо проектування туристичного сайту. Подано основні принципи розробки рекламного звернення: Розкриті деякі аспекти проведення рекламної компанії в туризмі.
Посилання
Hryshkyna, Yu.Е. (2019). Kliuchevye instrumenty tsifrovogo marketynga na onlain-platforme [Key tools of digital marketing on the online platform]. Khronoekonomika – Chro-noeconomics, 2(15), 188-194.
Durovych, A.P. (2008). Reklama v turyzme [Advertising in tourism]. Novoe znanye.
Zavhorodnia, O.V., Pysarenko, N.L. (2018). Vykorystannia instrumentiv marketynhu na prykladi turysty-chnoi kompanii TUI v Ukraini [The use of marketing tools on the example of the tourist company TUI in Ukraine]. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia – Actual problems of economics and management, (12). http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/132451.
Kazak, O.O. (2017). Analiz efektyvnosti reklamy v turystychnii sferi [Analysis of the effectiveness of advertising in the tourism sphere]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, 9, 127-230.
Kozhukhovska, R.B., Parubok, N.V. (2017). Spetsyfika reklamnoi diialnosti na rynku turystychnykh pos-luh za umov hlobalizatsii [The specifics of advertising activity on the market of tourist services under the conditions of globalization]. Naukovyi visnyk uzhhorod-skoho universytetu – Scientific Bulletin of Uzhgorod University, 16(1), 140-144.
Kozlovskyi, Ye. (2018). Elektronna komertsiia v turyzmi: praktyka, problemy, perspektyvy [Electronic commerce in tourism: practice, problems, prospects]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv – Bulletin of the Kyiv National Uni-versity of Culture and Arts, 1, 96-106.
Mala, I. (n.d.). Navishcho turystychnomu biznesu didzhytalizatsiia [Why is digitalization necessary for tourism business]. NV (New Voice). https://nv.ua/ukr/biz/experts/ navishcho-turistichnomu-biznesu-didzhitalizaciya-2509752.html.
Marusei, T.V. (2020). Didzhytalizatsiia turystychnoho sektoru yak instrument rozvytku v suchasnykh umovakh [Digitization of the tourism sector as a development tool in modern conditions]. Efektyvna ekonomika – Effective economy, (8). http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8116.
Tykhonova, H.Yu., Hynyiatova, E.V. (2014). Reklama v turyzme: kurs lektsyi [Advertising in tourism: a course of lectures]. Tomskyi polytekhnycheskyi unyversytet.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).