Фактор діджиталізації туристичної реклами

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-2(34)-130-142

Ключові слова:

діджиталізація, SEO-оптимізація, туристична реклама, копирайтинг, рекламне звернення

Анотація

Для оцінки ефективності реклами в туризмі запропоновано окремо оцінювати економічний та комунікативний аспекти Узагальнено фактори, які впливають на оцінку економічної ефективності туристичної реклами. Наведено популярні напрями для написання рекламних статей в туризмі. Висвітлено ідеї заголовків сторінок туристичного сайту чи статей. Подано маркетингові інструменти, які впливають на комунікативну ефективність туристичної реклами.
Рекомендовані електронні сервіси для пошуку ключових слів рекламних туристичних текстів.
Наведені правила візуальної оптимізації сайту. Сформульовані вимоги щодо проектування туристичного сайту. Подано основні принципи розробки рекламного звернення: Розкриті деякі аспекти проведення рекламної компанії в туризмі.

Біографії авторів

Ігор Безуглий, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри туризму

Ігор Рябов, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та
логістики

Тетяна Рябова, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та
логістики

Посилання

Hryshkyna, Yu.Е. (2019). Kliuchevye instrumenty tsifrovogo marketynga na onlain-platforme [Key tools of digital marketing on the online platform]. Khronoekonomika – Chro-noeconomics, 2(15), 188-194.

Durovych, A.P. (2008). Reklama v turyzme [Advertising in tourism]. Novoe znanye.

Zavhorodnia, O.V., Pysarenko, N.L. (2018). Vykorystannia instrumentiv marketynhu na prykladi turysty-chnoi kompanii TUI v Ukraini [The use of marketing tools on the example of the tourist company TUI in Ukraine]. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia – Actual problems of economics and management, (12). http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/132451.

Kazak, O.O. (2017). Analiz efektyvnosti reklamy v turystychnii sferi [Analysis of the effectiveness of advertising in the tourism sphere]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and society, 9, 127-230.

Kozhukhovska, R.B., Parubok, N.V. (2017). Spetsyfika reklamnoi diialnosti na rynku turystychnykh pos-luh za umov hlobalizatsii [The specifics of advertising activity on the market of tourist services under the conditions of globalization]. Naukovyi visnyk uzhhorod-skoho universytetu – Scientific Bulletin of Uzhgorod University, 16(1), 140-144.

Kozlovskyi, Ye. (2018). Elektronna komertsiia v turyzmi: praktyka, problemy, perspektyvy [Electronic commerce in tourism: practice, problems, prospects]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv – Bulletin of the Kyiv National Uni-versity of Culture and Arts, 1, 96-106.

Mala, I. (n.d.). Navishcho turystychnomu biznesu didzhytalizatsiia [Why is digitalization necessary for tourism business]. NV (New Voice). https://nv.ua/ukr/biz/experts/ navishcho-turistichnomu-biznesu-didzhitalizaciya-2509752.html.

Marusei, T.V. (2020). Didzhytalizatsiia turystychnoho sektoru yak instrument rozvytku v suchasnykh umovakh [Digitization of the tourism sector as a development tool in modern conditions]. Efektyvna ekonomika – Effective economy, (8). http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8116.

Tykhonova, H.Yu., Hynyiatova, E.V. (2014). Reklama v turyzme: kurs lektsyi [Advertising in tourism: a course of lectures]. Tomskyi polytekhnycheskyi unyversytet.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-05

Як цитувати

Безуглий, І. ., Рябов, І. ., & Рябова, Т. . (2023). Фактор діджиталізації туристичної реклами. Проблеми і перспективи економіки та управління, (2 (34), 130–142. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2023-2(34)-130-142

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА