ОМНІКАНАЛЬНІ ПРОДАЖІ: ТЕНДЕНЦІЇ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНСЬКОМУ РИТЕЙЛІ
Ключові слова:
торговельна мережа, роздрібна торгівля, offline-торгівля, online-торгівля, омніканальна торгівляАнотація
Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів.Посилання
Явление омниканального потребителя [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.nielsen.com/ru/ru/insights/reports/2017/connected-spender.html.
Омниканальный ритейл в России: мифы и реальность [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/ru/Documents/about-deloitte/ru/ru_omni_ispr _article.pdf.
Онлайн- и офлайн-торговля: грани стираются. Опыт совершения покупок в эпоху омниканальности [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.nielsen.com/content/dam/nielsenglobal/eu/docs/reports/OmnichannelShopping-Brochure.pdf.
Тотальные продажи. 2015 [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.pwc.ru/ ru/retail-consumer/publications/assets/total_retail_russian_2015_eversion.pdf.
Шоппинг впечатлений [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://www.gfk.com/ fileadmin/user_upload/dyna_content/RU/Documents/Reports/2016/GfK_Rus_Report_Shopping_of_Impressions.pdf.
Карта клиентского опыта: теория, практика, глобальные тренды [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://loyalty-world.ru/wp-content/uploads/2015/04/110935.pdf.
Все в Сеть: как украинский ритейл адаптируется к европейским новациям [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://forbes.net.ua/opinions/1406169-vse-v-set-kak-ukrainskij-ritejl-adaptiruetsya-k-evropejskim-novaciyam.
Онлайн-торговля в Украине показывает существенный рост [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://trademaster.ua/ryinki_food/312280.
Global Youth Retail Survey 2015 [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.gfk.com/landing-pages/young-shopper.
Михайлюк М.В. Перспективные направления и особенности развития цепей поставок многоканального ритейла на потребительском рынке [Электронный ресурс]. – Режим доступа :http://ecsn.ru/files/pdf/201611/201611_32.pdf.
Гаспарян В. Цепочка поставок в рамках omnichannel-ритейла [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://www2.deloitte.com/ru/ru/pages/consumer-business/articles/2016/online-offlineretail-forum.html.
Исследование LCP Consulting: как в Европе и США переходят к омниканальному ритейлу? [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.e-pepper.ru/articles/lcp-consulting-the-omni-channel-journey-research.html.
Какие бизнес-процессы меняются в компании при переходе на омниканальную бизнес-модель [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://retailers.ua/news/menedjment/5785-kakie-biznes-protsessyi-menyayutsya-v-kompanii-pri-perehode-na-omnikanalnuyu-biznes-model.
Эволюция в торговле: OMNI-CHANNEL. Часть I [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://trademaster.ua/dir_logistik/1765.
Ритейл и технологии [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://digitalvender.com.ua/riteil-i-tehnologii/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Чернігівський національний технологічний університет, 2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).