ОМНІКАНАЛЬНІ ПРОДАЖІ: ТЕНДЕНЦІЇ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНСЬКОМУ РИТЕЙЛІ

Автор(и)

  • Вікторія Вікторівна Лісіца ВНЗУ «Полтавський університет економіки і торгівлі», Україна

Ключові слова:

торговельна мережа, роздрібна торгівля, offline-торгівля, online-торгівля, омніканальна торгівля

Анотація

Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів.

Біографія автора

Вікторія Вікторівна Лісіца, ВНЗУ «Полтавський університет економіки і торгівлі»

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Явление омниканального потребителя [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.nielsen.com/ru/ru/insights/reports/2017/connected-spender.html.

Омниканальный ритейл в России: мифы и реальность [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/ru/Documents/about-deloitte/ru/ru_omni_ispr _article.pdf.

Онлайн- и офлайн-торговля: грани стираются. Опыт совершения покупок в эпоху омниканальности [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.nielsen.com/content/dam/nielsenglobal/eu/docs/reports/OmnichannelShopping-Brochure.pdf.

Тотальные продажи. 2015 [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.pwc.ru/ ru/retail-consumer/publications/assets/total_retail_russian_2015_eversion.pdf.

Шоппинг впечатлений [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://www.gfk.com/ fileadmin/user_upload/dyna_content/RU/Documents/Reports/2016/GfK_Rus_Report_Shopping_of_Impressions.pdf.

Карта клиентского опыта: теория, практика, глобальные тренды [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://loyalty-world.ru/wp-content/uploads/2015/04/110935.pdf.

Все в Сеть: как украинский ритейл адаптируется к европейским новациям [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://forbes.net.ua/opinions/1406169-vse-v-set-kak-ukrainskij-ritejl-adaptiruetsya-k-evropejskim-novaciyam.

Онлайн-торговля в Украине показывает существенный рост [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://trademaster.ua/ryinki_food/312280.

Global Youth Retail Survey 2015 [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.gfk.com/landing-pages/young-shopper.

Михайлюк М.В. Перспективные направления и особенности развития цепей поставок многоканального ритейла на потребительском рынке [Электронный ресурс]. – Режим доступа :http://ecsn.ru/files/pdf/201611/201611_32.pdf.

Гаспарян В. Цепочка поставок в рамках omnichannel-ритейла [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://www2.deloitte.com/ru/ru/pages/consumer-business/articles/2016/online-offlineretail-forum.html.

Исследование LCP Consulting: как в Европе и США переходят к омниканальному ритейлу? [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.e-pepper.ru/articles/lcp-consulting-the-omni-channel-journey-research.html.

Какие бизнес-процессы меняются в компании при переходе на омниканальную бизнес-модель [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://retailers.ua/news/menedjment/5785-kakie-biznes-protsessyi-menyayutsya-v-kompanii-pri-perehode-na-omnikanalnuyu-biznes-model.

Эволюция в торговле: OMNI-CHANNEL. Часть I [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://trademaster.ua/dir_logistik/1765.

Ритейл и технологии [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://digitalvender.com.ua/riteil-i-tehnologii/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-27

Як цитувати

Лісіца, В. В. (2021). ОМНІКАНАЛЬНІ ПРОДАЖІ: ТЕНДЕНЦІЇ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНСЬКОМУ РИТЕЙЛІ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (2(10), 100–110. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/117093

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА