НОВИЙ ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЛАТИ ЗА КОРИСТУВАННЯ ВЛАСНИМИ ВАГОНАМИ ПЕРЕВІЗНИКА АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ВАНТАЖНИХ ОПЕРАЦІЙ – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПОКРАЩЕННЯ ПРОСТОГО ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНИХ ФОНДІВ

Автор(и)

  • Андрій Вікторович Рязанцев АТ «Укрзалізниця», Україна
  • Георгій Дмитрович Ейтутіс Державний університет інфраструктури та технологій, Україна https://orcid.org/0000-0002-3833-6875
  • Діана Вадимівна Попова Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0001-5170-2326
  • Анастасія Романівна Божок Державний університет інфраструктури та технологій, Україна https://orcid.org/0000-0002-4404-2267

Ключові слова:

вантажні операції, обіг вагона, перевізник, залізничний транспорт, вартість простою

Анотація

У статті досліджено проблему затримки вантажовласниками вагонів АТ «Укрзалізниця» під час виконання вантажних операцій. Обґрунтовано необхідність запровадження розробленого Порядку визначення плати за користування власними вагонами перевізника АТ «Укрзалізниця» під час виконання вантажних операцій. Визначено, що запропонована методика розрахунку вартості простоїв вагонів стимулюватиме клієнтів ефективніше використовувати рухомий склад, зменшить наднормативний простій вагонів на під'їзних коліях та пришвидшить час їх обігу. Представлені формули розрахунку за використання власних вагонів перевізника під час виконання вантажних операцій та за перенесення терміну наступної вантажної операції для власних вагонів перевізника. Зазначено, що введення плати стимулюватиме вантажовідправника й вантажоодержувача вчасно та швидко повертати вагон, а
також принесе додатковий ефект народному господарству загалом.

Біографії авторів

Андрій Вікторович Рязанцев, АТ «Укрзалізниця»

кандидат  економічних  наук

Георгій Дмитрович Ейтутіс, Державний університет інфраструктури та технологій

доктор економічних наук, професор

Діана Вадимівна Попова, Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

аспірантка

Анастасія Романівна Божок, Державний університет інфраструктури та технологій

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Дикань В. Л., Якименко Н. В. Консолідація можливостей промисловості та транспорту в умовах міжнародних транспортних коридорів як шлях призупинення кризових явищ в економіці України. Збірник наукових праць Української академії залізничного транспорту. 2010. № 30. С. 11–15.

Кірдіна О. Г. Поліієрархічність структури цілей та підсистем інвестиційно-інноваційного розвитку залізничного транспорту. Вісник економіки транспорту та промисловості. 2010. № 30. С. 113–119.

Наумова О. Е., Головань Л. В. Маркетингові дослідження в системі підвищення якості пасажирського сервісу на залізничному транспорті. Вісник економіки транспорту та промисловості. 2010. № 30. С. 134–138.

Цветов Ю. М., Макаренко М. В. Роль транспортной системы Украины в евроазиатских интеграционных процессах: Научный доклад. Транспорт и экономический рост: материалы круглого стола (Санкт-Петербург, 14–17 июня 2004 г.). URL: ww.eatu.org.

Николашина В. М. Сервис на транспорте: учебное пособие / под ред. проф. В. М. Николашина. Москва: Academia, 2004. 272 с.

Про залізничний транспорт: Закон України від 04.07.1996 №273/96-ВР (редакція від 04.11.2018 р.). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/273/96-%D0%B2%D1%80

Статут Акціонерного товариства «Укрзалізниця». URL: https://zakon.rada.gov.ua/aws/show/735-2015-%D0%BF#n21.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-19

Як цитувати

Рязанцев, А. В., Ейтутіс, Г. Д., Попова, Д. В., & Божок, А. Р. (2021). НОВИЙ ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЛАТИ ЗА КОРИСТУВАННЯ ВЛАСНИМИ ВАГОНАМИ ПЕРЕВІЗНИКА АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ВАНТАЖНИХ ОПЕРАЦІЙ – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПОКРАЩЕННЯ ПРОСТОГО ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНИХ ФОНДІВ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(19), 157–166. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/195718

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА