Ключові аспекти впливу війни на маркетингову політику підприємств в Україні
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2024-1(37)-72-80Ключові слова:
маркетингова політика; комунікація брендів; просування; споживча поведінка; маркетингові стратегіїАнотація
Виявлено ключові аспекти впливу війни на маркетингову політику підприємств в Україні, а саме: зміни в комунікації та просуванні, застосовуваних маркетингових стратегіях та споживчій поведінці. Визначено основні напрямки зміни комунікації брендів, як от напрям комунікації, тип контенту, зміни в SEO та медійному просуванні. Окреслено загальні тренди щодо зміни споживчої поведінки українців залежно від типу покоління - X, Y або Z. Проаналізовано тенденції щодо маркетингових стратегій у ритейлі. Акцентовано на ключових факторах щодо маркетингової політики під
час війни задля створення підґрунтя щодо повоєнного розвитку підприємств.
Посилання
Marketynh pid chas voiennoho stanu: kanaly komunikatsii, transformatsiia biznesu i stratehii (spilnyi proekt RAU i Promodo) [Marketing during martial law: communication channels, transformation of business and strategies (joint project of RAU and Promodo)]. (2023). https://rau.ua/novyni/marketing-strategij-rau-promodo/.
Trendy 2023. Gradus Research Plus. June 2023.
Kataloh vnesku biznesu v Peremohu v rosiisko-ukrainskii viini [Catalog of the contribution of business to Victory in the Russian-Ukrainian war]. (n.d.). https://csr-ukraine.org/catalog-actions-of-companies-in-the-russian-ukrainian-war/.
Otsinka vplyvu viiny na liudei. Ukraina, cherven 2023 [Assessment of the impact of war on people. Ukraine, June 2023]. (2023). https://www.undp.org/sites/g/files/zskgke326/files/2023-09/undp-ua-hia-ukr-2.pdf.
Doslidzhennia: yak vidbuvaietsia ukrainizatsiia Google z pochatku viiny v Ukraini [Research: how the Ukrainization of Google has been taking place since the beginning of the war in Ukraine]. (2022). https://web-promo.ua/ua/blog/issledovanie-kak-prohodit-ukrainizacziya-google-s-nachala-vojny-v-ukraine/.
The Nobel Bloh [The Nobel Blog]. (n.d.). https://duan.edu.ua/blog/rozkryttyaosoblyvostej-riznyh-pokolin-vid-pokolinnya-x-do-z/.
Syla brendiv, pidtrymka ukrainskoho ta shche bilsha ratsionalizatsiia popytu [The power of brands, Ukrainian support and even greater rationalization of demand]. (2023). https://gradus.app/uk/open-reports/gradus-research_changes-in-consumption-eng/.
Spozhyvchi trendy ukraintsiv na tretomu rotsi velykoi viiny [Consumer trends of Ukrainians in the third year of the great war]. (2024). https://gradus.app/uk/open-reports/consumer-trendsukrainians-third-year-great-war-saving-money-becoming-more-picky-about-brands/.
X Y Z: kulturni ta spozhyvchi trendy trokh pokolin ukraintsiv pid vplyvom viiny [X Y Z: cultural and consumer trends of three generations of Ukrainians under the influence of the war]. (2024). https://gradus.app/uk/open-reports/x-y-z-cultural-and-consumer-trendsthree-generations-ukrainians-changed-war/.
Reklama brendiv pid chas viiny: yakyi marketynh khochut bachyty ukraintsi (opytuvannia) [Brand advertising during the war: what kind of marketing do Ukrainians want to see (survey)]. (2023). https://www.ucsc.org.ua/reklama-brendiv-pid-chas-vijny-yakyj-marketynghochut-bachyty-ukrayinczi-opytuvannya/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).