Промо-стратегія компанії в умовах високого акційного тиску з боку конкурентів
DOI:
https://doi.org/10.25140/2411-5215-2025-3(43)-220-231Ключові слова:
трейд-маркетинг; знижка; акція; ефективність акцій; стратегія; бюджет; додаткові продажі; базові продажі; приріст; промо-спіраль; дистрибуціяАнотація
У статті досліджено підходи FMCG компаній до формування знижок на продукцію в каналі сучасної торгівлі, на ринку з високим рівнем конкурентного середовища. Здійснено аналіз ринку з погляду проведення акцій в каналі сучасної торгівлі. Досліджено вплив різної глибини знижки на рівень додаткових продажів, а також те, як проведення акцій впливає на регулярні продажі компаній. На прикладі компанії одного з провідних представників ринку продажу пива в Україні розроблено рекомендації для покращення ефективності проведення акцій, покращення конкурентоспроможності, збільшення лояльності споживачів та підвищення загальних продажів компанії.
Посилання
Кравець С. Вплив промоційних кампаній у магазині на поведінку споживачів: на прикладі українського ритейлу : магістерська робота / С. Кравець. — Київ : Київська школа економіки, 2014. – 58 с.
The impact of price promotions on sales of unhealthy food and drink products in British retail stores / T. Watt, W. Beckert, R. Smith, L. Cornelsen // Health economics. – 2023. – № 32(1). – Рр. 25–46. DOI: https://doi.org/10.1002/hec.4607.
Price promotions on healthier compared with less healthy foods: a hierarchical regression analysis of the impact on sales and social patterning of responses to promotions in Great Britain / R. Nakamura, M. Suhrcke, S. A. Jebb, R. Pechey, E. Almiron-Roig, T. M. Marteau // The Ameri-can journal of clinical nutrition. – 2015. – № 101(4). – Рр. 808–816. DOI: https://doi.org/10.3945/ajcn.114.094227.
Sales Promotion and Personal Selling in Support of Integrated Marketing Strategy / S. Ekasari, S. Yanna, E. N. Wakhidah, G. N. Achmad, M. Munizu // International Journal of Education, Social Studies and Management (IJESSM). – 2025. – № 5(2). – Рр. 826-831. DOI: https://doi.org/10.52121/ijessm.v5i2.791.
Бурліцька О. П. Сутність трейд маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту / О. П. Бурліцька // Галицький економічний вісник. – 2023. – № 4 (83). – С. 122–129.
Коноплянникова М. А. Інструменти трейд-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства / М. А. Коноплянникова, Є. Г. Шмиглюк // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». – 2024. – № 12. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-12-10550.
Романенко Л. Ф. Трейд маркетинг: особливості та тенденції розвитку / Л. Ф. Рома-ненко // Академічні візії. – 2025. – № 40. – С. 1–8.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:<ol type="a"><li>Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/" target="_new">Creative Commons Attribution License</a>, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. <a href="http://opcit.eprints.org/oacitation-biblio.html" target="_new">The Effect of Open Access</a>).