Промо-стратегія компанії в умовах високого акційного тиску з боку конкурентів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25140/2411-5215-2025-3(43)-220-231

Ключові слова:

трейд-маркетинг; знижка; акція; ефективність акцій;  стратегія; бюджет; додаткові продажі; базові продажі; приріст; промо-спіраль; дистрибуція

Анотація

У статті досліджено підходи FMCG компаній до формування знижок на продукцію в каналі сучасної торгівлі, на ринку з високим рівнем конкурентного середовища. Здійснено аналіз ринку з погляду проведення акцій в каналі сучасної торгівлі. Досліджено вплив різної глибини знижки на рівень додаткових продажів, а також те, як проведення акцій впливає на регулярні продажі компаній. На прикладі компанії одного з провідних представників ринку продажу пива в Україні розроблено рекомендації для покращення ефективності проведення акцій, покращення конкурентоспроможності, збільшення лояльності споживачів та підвищення загальних продажів компанії.

 

Біографії авторів

Олександр Приставка, Національний університет «Чернігівська політехніка»

аспірант кафедри менеджменту та адміністрування

Юлія Перетятько, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат економічних наук, доцент, заступник директора навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та адміністрування

Посилання

Кравець С. Вплив промоційних кампаній у магазині на поведінку споживачів: на прикладі українського ритейлу : магістерська робота / С. Кравець. — Київ : Київська школа економіки, 2014. – 58 с.

The impact of price promotions on sales of unhealthy food and drink products in British retail stores / T. Watt, W. Beckert, R. Smith, L. Cornelsen // Health economics. – 2023. – № 32(1). – Рр. 25–46. DOI: https://doi.org/10.1002/hec.4607.

Price promotions on healthier compared with less healthy foods: a hierarchical regression analysis of the impact on sales and social patterning of responses to promotions in Great Britain / R. Nakamura, M. Suhrcke, S. A. Jebb, R. Pechey, E. Almiron-Roig, T. M. Marteau // The Ameri-can journal of clinical nutrition. – 2015. – № 101(4). – Рр. 808–816. DOI: https://doi.org/10.3945/ajcn.114.094227.

Sales Promotion and Personal Selling in Support of Integrated Marketing Strategy / S. Ekasari, S. Yanna, E. N. Wakhidah, G. N. Achmad, M. Munizu // International Journal of Education, Social Studies and Management (IJESSM). – 2025. – № 5(2). – Рр. 826-831. DOI: https://doi.org/10.52121/ijessm.v5i2.791.

Бурліцька О. П. Сутність трейд маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту / О. П. Бурліцька // Галицький економічний вісник. – 2023. – № 4 (83). – С. 122–129.

Коноплянникова М. А. Інструменти трейд-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства / М. А. Коноплянникова, Є. Г. Шмиглюк // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». – 2024. – № 12. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-12-10550.

Романенко Л. Ф. Трейд маркетинг: особливості та тенденції розвитку / Л. Ф. Рома-ненко // Академічні візії. – 2025. – № 40. – С. 1–8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-21

Як цитувати

Приставка, О. ., & Перетятько, Ю. (2025). Промо-стратегія компанії в умовах високого акційного тиску з боку конкурентів. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3 (43), 220–231. https://doi.org/10.25140/2411-5215-2025-3(43)-220-231

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА РОЗВИТКУ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ РЕГІОНУ