МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • В. Жидок Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна
  • Ю. Ткач Чернігівський національний технологічний університет, м. Чернігів, Україна

Ключові слова:

ефективність, оцінювання, маркетингова діяльність

Анотація

Проаналізовано ефективність системи управління маркетинговим процесом на підприємстві. Обґрунтовано актуальність проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Визначено складові ефективності маркетингу якфункції управління підприємством. Запропоновано застосування кількох різних методик оцінювання ефективності маркетингової діяльності, що дозволить найбільш повно її оцінити, виявити помилки, загрози, потенційні можливості тощо. Зазначено, що оцінювати ефективність маркетингової діяльності треба з урахуванням стратегії розвитку підприємства. Встановити їх взаємозв’язок та силу впливу на мету можна за допомогою регресійного аналізу.

Посилання

Голубков Е. П. Маркетинг: стратегия, планы, структура / Е. П. Голубков. – М. : Дело, 2005. – 205 с.

Жихарева К. І. Оцінка ефективності маркетингової діяльності / К. І. Жихарева // Управління розвитком. – 2012. – № 4. – С. 69–71.

Ковалев А. И. Маркетинговый анализ / А. И. Ковалев, В. В. Войленко. – Изд. 2-е, перераб. и доп. – М. : Центр экономики и маркетинга, 2000. – 256 с.

Косік А. Ф. Мікроекономіка : навч. посіб. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 416 с.

Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: перевод с французского / Ж.-Ж. Ламбен. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с.

Мирзоев Р. Г. Методология эффективности в менеджменте и маркетинге : учебное пособие / Р. Г. Мирзоев, Э. В. Минько, А. М. Колесников. – СПб., 1997. – 85 с.

Підвальна О. Г. Синергійний ефект в менеджменті [Електронний ресурс] / О. Г. Підвальна, Н. О. Козяр // Ефективна економіка. – 2013. – № 3. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1865.

Уолш К. Ключові фінансові показники. Аналіз та управління розвитком підприємства : пер. з англ. / К. Уолш. – К. : Всеувито ; Наукова думка, 2001. – 367 с.

Фатхутдинов Р. А. Производственный менеджмент : учебник для вузов / Р. А. Фатхутдинов. – 4-е изд. – СПб. : Питер, 2003. – 491 с.

Хруцкий В. Е. Современный маркетинг / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева, Е. Э. Автухова. – М. : Финансы и статистика, 1991. – 256 с.

Яшева Г. А. Эффективность маркетинга: методика, оценки и результаты / Г. А. Яшева // Практический маркетинг. – 2003. – № 8. – С. 33–34.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-27

Як цитувати

Жидок, В., & Ткач, Ю. (2021). МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (3(3), 53–58. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/60485

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ