МЕНЕДЖМЕНТ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Ястремська Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Україна

Ключові слова:

ціноутворення, товаровиробник, посередницька ланка, канал розподілу, торговельна марка

Анотація

Розглянуто питання ціноутворення в комунікаційній політиці підприємства-товаровиробника з огляду на кінцевого споживача і посередницькі організації, через яких проходить товар на шляху від виробника до споживачів. Особливу увагу приділено значенню ціни для комплексу ідентифікації торговельної марки товару. Визначено місце ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки за допомогою алгоритму прийняття рішення про закупівлю товару потенційним споживачем. Проаналізовано методи ціноутворення, які розрізняються за складністю і достовірністю отриманих у результаті даних. Визначено роль ціноутворення для побудови і стимулювання збутової ланки. Запропоновано алгоритм встановлення ціни на торговельну марку товару.

Біографія автора

Наталя Миколаївна Ястремська, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та менеджменту

Посилання

Пазуха М. Д. Кон’юнктура світових товарних ринків : навч. посіб. /

М. Д. Пазуха. – К. : ЦУЛ, 2008. – 272 с.

Слепов В. Л. Ценообразование : учеб. пособие / В. Л. Слепов. – М. : Литера, 2011. – 324 с.

Трацевский И. П. Ценообразование : учеб. пособие /

И. П. Трацевский. – Минск : Новое знание, 2010. – 364 с.

Ушакова Н. Г. Міжнародне ціноутворення : навч. посіб. /

Н. Г. Ушакова. – К. : Професіонал, 2004. – 218 с.

Шкварчук Л. О. Ціни і ціноутворення : навч. посіб. / Л. О. Шкварчук. – К. : Кондор, 2003. – 214 с.

Шуляк П. Н. Ценообразование : учеб. пособие / П. Н. Шуляк. – М. : ИВЦ «Маркетинг», 2008. – 318 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-27

Як цитувати

Ястремська, Н. М. (2021). МЕНЕДЖМЕНТ ЦІНОУТВОРЕННЯ В КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ. Проблеми і перспективи економіки та управління, (4(8), 82–86. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/97633

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА